ei joku tiä mitä maksaa auton oven korjaus???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
kyllä masentaa!!! =(

ite ostettiin just 300e auto ja siihenkin rahan kerääminen kesti ikuisuuden..
kyllä kirpasee pahasti.

Väitätkö sä että sun 300? autossa on muuten niin virheetön maalipinta yms. että sun kannattaa se korjauttaa?

Sen lapsi naarmutti NAAPURIN AUTOA, eikä sitä omaa halpaa menopeliä!

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Hommatkaa hinta-arvio korjauksesta ja sopikaa naapurinne kanssa, että korjauttaa sen sitten vasta kun teillä on rahat koossa.

Myös voitte lainata ne korjausrahat esim. pikavippifirmasta, pankista tai sukulaisiltanne

jos on molemmat ulosotossa ei saada pikavippejä eikä muutakaan.
ja tosiaan 300e omaan autoon saatiin ruikutettua just ja just omilta sukulaisilta osa..

ei tuu onnistuun jos aletaan tonnia pyytään.. tietty mun vika tai mun lapsen ja mun ongelma mutta kun ei saa aikaa taakse päin käännettyä =(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
kyllä masentaa!!! =(

ite ostettiin just 300e auto ja siihenkin rahan kerääminen kesti ikuisuuden..
kyllä kirpasee pahasti.

Väitätkö sä että sun 300? autossa on muuten niin virheetön maalipinta yms. että sun kannattaa se korjauttaa?

Sen lapsi naarmutti NAAPURIN AUTOA, eikä sitä omaa halpaa menopeliä!

Sori :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
kannattaa nyt neuvotella sen naapurin kanssa. Onko kovinkin paha naarmu ja miten hieno auto? jos joku peltiromu jo muutenkin niin katso, ettei korjauta/maalauta muuta teidän piikkiin. Tokihan vahinko täytyy korjata.

tosiaan kävin tänään jo jututtamassa ja oli käynyt autoa näyttämässä /kuvannut naarmun. ja oli sanottu että menee mein vakuutuksen piikkiin mutta kun sitä ei ole niin tässä se ongelma nyt on mein rahattomuus =(

auto tosiaan on uusi mutta kun en noista mitään tiedä mutta varmasti joku 2000 luvun menopeli ja sanoikin että jos ois vanha niin ei haittais yhtään mutta kun on uusi..
huomenna soittavat kai liikkeestä ja mä sitten loppuviikon aikana kuulen tuomion (summan)paljonko se remppa tulee maksaan.

Hommatkaa hinta-arvio korjauksesta ja sopikaa naapurinne kanssa, että korjauttaa sen sitten vasta kun teillä on rahat koossa.

Myös voitte lainata ne korjausrahat esim. pikavippifirmasta, pankista tai sukulaisiltanne

ja tosiaan 300e omaan autoon saatiin ruikutettua just ja just omilta sukulaisilta osa..

ei tuu onnistuun jos aletaan tonnia pyytään.. tietty mun vika tai mun lapsen ja mun ongelma mutta kun ei saa aikaa taakse päin käännettyä =(

No myykää omaisuuttanne esim. tietokone, tv, auto jne...

en tiä kun mulle sanottiin että ovi pitää kokonaan irrottaa että maalattasko kokonaan?? tosiaan naarmu siihen tuli oisko n. 6-10cm eli ei levee mutta pitkä. (polkupyörästä)

Hei mun auton kylkeen ne naarmut tuli toisesta autosta, ja silti tuo mainitsemani myllytys riitti. Aivan pienenpieni painaumakin paljastui myllytyksen jälkeen, mutta sitä ei edes huomaa, jos ei osaa katsoa juuri oikeaa kohtaa valoa vasten.
Joten tarkista ne vahingot ja VAADI että ensin kokeillaan myllytystä, koska sillä tavoin pääset reilusti halvemmalla!

kiitos. pitää katsoo että ilmoittaako naapuri mulle huomenna (autokorjaamon piti huomiseks tehdä hinta arvio tuosta rempasta ja katsoo mitä se on) täällä varmaan lisätään kaikki ylimääränen mukaan kun pieni paikka ja ainut korjaamo.huoh.

niin sitä en tiä tuliko tähän lommoa mitään silmiinpistävää lommoa ei tullut mutta jos joku pieni tuli törmäyksessä. en tiä mutta naarmu on selvä ja pitkä ja näkyy.

meen lapset oli kans naarmuttanut tutun autosta ovea, auto tuliterä ja jäljet olemattoman pienet. Koko ovi jouduttiin silti lopulta maalaamaan, hinta oli joku n. 300? ja pari päivää korjaus kesti. he saivat auton ja me lasku joka sit maksettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jk:
Riippuu hieman autosta, uudemmissa useampikerroksisia metallihohto, tms värejä jolloin naarmun paikkaaminen ei onnistu vaan koko ovi maalataan. Kallista lystiähän tuo on. veikkaisin 1000e ja ylöspäin. Oman puskurin ja konepellin maalaaminen maksoi 3200e (sisälsi hitusen peltihommia). Ja auto on vm.03

2000-luvun autoissa värien päällä on monta kerrosta lakkaa, joten pintanaarmut eivät ihan äkkiä edes mene maalikerrokseen. Kiveniskut ovat paljon pahempia naarmuttajia kuin esim polkupyörät.

kiitän.
pitää ukolta kysyä oliko se pintanaarmu. mä kun en oikeesti noista autoista tajua mitään. tietty mun silmissä se näytti pintanaarmulta eli raapasulta mikä tuli törmäyksessä..mutta pitänee kysästä ukolta joka vähän enemmän tajuaa.

mä ressaan tästä niin paljon ja haluan tän vaan pois alta äkkiä..

No myykää omaisuuttanne esim. tietokone, tv, auto jne...

juu saiskohan näistä n. tonnin vanha siis tosi vanha tietokone möhlö näytöllä ja rikkinäisellä pesällä,
mein vuoden 89 300e auto joka ollut meillä 2vk , telkku vanha möhlö 28"
meil on kaikki vanhaa.. keittiönpöytä + 6 melkein ehjää tuolia pöydästä pinta hävinnyt, rikkinäiset 20 vuotta vanhat nahkasohvat, hmm digiboxi ois vaan 2 vuotta vanha =) joko ois tonni kasassa..

ei vaan kiitos vinkeistä.
toivottavasti huomenna viisaampi ja tiedän tuon summan
tosiaan kyllähän ukko2 viikon palkan saa kai ens viikolla siitä mein piti maksaa vuokra mutta pitää kai vuokra jättää maksamatta vaikka on jo nyt 2kk rästissä..

noniin arvio saatiin ja sehän on 630e kyllä kirpasee pahasti ja harmittaa =( =(

3vk aikaa saada rahat kasaan..ei tuu onnistumaan =( hyvä ku just puolet saadaan ja sitten seuraava kuukausi syödään näkkäriä ja hernekeittoo. =(

AINA KANNATTAA PITÄÄ VAKUUTUKSET VOIMASSA!!!! Sori vaan mutta mua NIIN risoo ku ihmiset ei pidä vakuutusasioitaan kunnossa ja sitte ku jotain tapahtuu niin ollaan ihmeissään. Mun yksi kaveri ajoi kolarin, joka oli hänen syy, ja hänelläkää ei ollu ku pakollinen liikennevakuutus joka ei korvaa kuin vastakkaisen osapuolen vahingot. Kaverin auto meni lunastukseen ja siihen tuli muutaki maksua ja nyt ne on ihan pulassa raha-asioiden takia, kaveri kun vielä välttämättä tarttee autoa työmatkoihin. Jos ne olis malttanu pitää kaskon autossaan nii tilanne olis ollu ihan eri. Eli vielä kerran: pitäkää ne vakuutukset voimassa kun koskaan ei sitä koska se vahinko tulee omalle kohdalle!! Meillä ei ainakaa vastuuvakuutus oo kuin muutaman kympin vuodessa ja se korvaa just esim. lasten aiheuttamat jutut.

Yhteistyössä