Ei järin kivaa.. mutta kai olen tämän ansainnut =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei opi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei opi ei

Vieras
olen huono rahankäyttäjä ja olen tilaillut Elloksen ym. tileille. nyt on sitten isot "velat" maksettavana ja niissä on hirmuiset korot! =(
myös lähiaikoina tullut muutama maksumuistutus. en tarkoituksella ole jättänyt maksamatta, vaan on unohtunut kaiken tohinan keskellä (pieni vauva jne).
Mieheni teki nyt sitten niin että jättää mun tililleni ns kuukausirahan ja loput siirtää "omalle" tililleen ja maksaa sieltä "minun" rahoistani minun laskuni..
eli tänään kun tuli äitiyspäivä-raha mulle, mies siirsi rahat pois sieltä :/

ei kuullostaa järin reilulta ja tunnen itseni ihan lapseksi, mutta tämän kai olenkin ansainnut :(:(

etkö pysty muuten raha-asioitasi hoitamaan kuin että mies antaa sulle viikkorahaa? säälittävää. mullakin on pienet lapset, mut aina on kaikki laskut maksettu ajallaan. Asenteesta se on kiinni mistä asioista muistaa huolehtia ja mistä ei. Monta juttua voi mullakin kiireessä unohtua, mut laskut hoidan aina heti kun ne tulee

Kuulostaa vähän siltä että ongelmia tulee jos ite rahas käytät. Ehkä ihan hyvä että mies otti rahat ja varmistaa että laskut tulee maksettua.
Ei se välttämättä kivalta tunnu mutta teidän kaikkien parasta se mies vaan ajattelee.

niin se on.. kyllä mulla kuitenkin sen verran järki päässä on että maksan laskuni kuitenkin. ei muutama maksuhuomautus tarkoita etten niitä maksaisi.
minä olen meillä se joka on hoitanut lastenvaate-ostokset.. kyllä mies siitä on tiennyt mutta nyt vasta puuttuu asiaan. hyvin tiennyt ettei mulla ole koskaan rahaa ostaa vaan ostan sitten tiliin.. :/

ja se vielä että ollaan tehty aikaisemminkin jo niin että minä maksan omat laskuni pois ja se mitä jää, siirretään mieheni tilille. jotakin muutamia euroja jätetään minun tilille hätävaraksi.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
niin se on.. kyllä mulla kuitenkin sen verran järki päässä on että maksan laskuni kuitenkin. ei muutama maksuhuomautus tarkoita etten niitä maksaisi.
minä olen meillä se joka on hoitanut lastenvaate-ostokset.. kyllä mies siitä on tiennyt mutta nyt vasta puuttuu asiaan. hyvin tiennyt ettei mulla ole koskaan rahaa ostaa vaan ostan sitten tiliin.. :/

Ei oo tullu mieleen kertoa miehelle, että tarvitset rahaa teidän yhteisten lasten vaatteisiin, mutta itselläsi ei ole? Tai oletko harkinnut ostavasi käytettyjä vaatteita, jos rahat ei riitä uusiin?

olen ostanut kyllä kirppariltakin vaatteita paljon.
ja on toki tullut mieleen sanoa miehelleni vaatehankintojen tarpeesta mutta monasti hän ei näe sitä tarpeelliseksi mitä minä näen.
tiedän että olen toiminut tyhmästi!! :(

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:

Ehkä yksi syy rahojen ottamiseen on sekin ettet tee enää lisää niitä velkoja..?

Yhteistyössä