Ei jaksa tuota miestä taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joka päivä tulossa joku kahville. Ei ees sen kavereita vaan jotain oudompia. Eilen kävi kaivuri kuski (tasoitti yhden kohdan pihasta) . Tänään sit tulee töistä jonku puolitutun kans joka tulee kattoon meidän autosta jotain kun on samanmerkkinen. Plääh.
Ja minä sit passaan ja keitän kahvia jne.
Talo on kuin pommin jäljiltä ja kahvipullaa ei ole. Eikä ees kiinnosta enää.
Niin nämä siis tällä viikolla. Pahimmillaan on 5 krt viikossa joku käymässä. Ja seki et mies tosi vähän muutenki kotona niin sit menee tuommosiin se aika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elämä on... meillä kyllä keittyy kahvi vaikka ei olis kovin tuttukaan, jos on jotain asiaa ja ihan on tervetullut.

Joo kyllä minäkin yleensä. Väliin vaan tympii kun tulee noita tunnin/puolen tunnin varoitus ajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos ei kiinnosta olla emäntä niin älä ole! Kyllä se mies kahvin itsekin osaa keittää..

Ei viitti oudompien nähden alkaa väitteleen. Mies ei jouda keittään kun pitää seurustella vieraan kans tai siis yleensä tehdä sitä minkä takia se vieras tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos ei kiinnosta olla emäntä niin älä ole! Kyllä se mies kahvin itsekin osaa keittää..

Ei viitti oudompien nähden alkaa väitteleen. Mies ei jouda keittään kun pitää seurustella vieraan kans tai siis yleensä tehdä sitä minkä takia se vieras tulee.

sanoppa sit ku ovat lähteneet ettei tarvi tulla sinne enää ketään vierailulle ku et jaksa ottaa niitä vastaan =)

Kun oon kotoisin maalaistalosta, niin siellä oli aina tapana, että jos joku pihaan poikkeaa, niin kahville se kutsutaan. Onko sun miehes maalta kotoisin? Se voi olla opittu tapa, ja ihan mukava yleensä, vaikka kyllä ymmärrän suakin :)

Ei se auta sanoa. Muistaa ehkä seuraavan päivän. Mut siis yleensä oon tosi vieraan varainen ja meillä saa käydä millon vain. Nyt oon ollu jonku aikaa aika tiukilla muutenki niin tuntuu ettei jaksas yhtään mitään ylimääräistä.
Ja siis oon aika hyvän koulun käyny. Kotona me ei käyty kuin joskus harvoin serkkujen luona ja meillä ei käyny oikeestaan kuin nuo samat serkut.
Ja nyt miehen ja mun yhteiseen kotiin on saanu tulla vieraat millon vaan. Vaikkei itellä niin hyvä tilanne aina oo ollukkaan. Ja välillä käy monet vieraat viikossa.

Mä oon kyllästynyt emännöimään tuntemattomia, niin sanon ukolle että lähen lenkille ja tuun joskus, keitä ite kahvit ja passaa, en mä mikään palvelija oo joka kestitsee tuntemattomia.

Yhteistyössä