Ei jaksa odottaa joulua ja siis LA:ta !! Tuttua kellekään?

Mä haluan vauvan syliin ja päästä synnyttämään :heart: ! Okei, en tietenkään halua ennenaikaista vauvaa, mutta toivoisin, että tämä vajaa 3 kuukautta menisi hurjan nopeasti. Raskauden alkuaika meni nopeasti ja en edes "tajunnut" olevani raskaana. Nyt on jo iso massu, vauva melskaa, kaikki on melkein valmiina, sukulaiset odottelee myös innoissaan.. Mä revin kohta pelihousuni tän kärsimättömyyden kanssa :D ! Onko muita malttamattomia?
 
ekassa raskaudessa olin just samanlainen...
tuskailin jo juhannuksena että millonkas saan vauvan syliin..
syyskuun puolenvälin jälkeen oli vasta laskettu aika..
no neitipä päätti kiusata äitiä vielä enemmän ja meni yli :LOL:

toisen kohdalla en enää hötkyilly...
 
Niin tuttu tunne viime vuodelta :) Mulla oli laskettu aika 28.12 ja vauvan isoveljet, mies, mun vanhemmat ja muu suku odottivat kovin lasta syntyväksi. Tyttöpä päätti syntyä 10.1.08 päivää ennen käynnistystä :) Toivotaan, että vauvasi syntyy laskettuna aikana, mutta varaudu, että voit joutua odottamaan vielä paljon kauemminkin ja juosta kaikki yliaikaiskontrollit läpi :hug: Kyllä se siitä.
 
vieras
Esikoisesta panikoin koko raskausajan, että kuinka aika menee liian nopeesti ja ihan just pitäisi olla valmiina. Toisesta puolestaan raskausaika meni ihan hirveällä vauhdilla, kun keskityin kaikkeen muuhun ja nyt jälkeen päin surkuttelen, kun en ehtinyt nauttia ollenkaan odotuksesta kummallakaan kerralla :D
 
huuu
laskettuaika ylihuomenna ja 5 päivää kärvistellyt pienten supitusten kanssa eikä ne kunnon supparit vaan ala että kyllä joo voin sanoa että en jaksa enää odottaa!!!
 
myymä
Täällä yksi malttamaton jonka tarvitsee odottaa vielä maaliskuuhun asti :(

Ensimmäinen etappi, jota odotin, oli viikon 14 täyttyminen keskenmenon pelossa (edellinen raskaus päättyi vuosi sitten juuri tuolla viikolla) ja siitä seuraava on sitten ollut liiikkeet.
Nyt tunnen liikkeetkin ja yritän nauttia raskaudesta mutta TOIVON KOKO AJAN ETTÄ AIKA MENISI NOPEASTI!!! :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Täällä yksi malttamaton jonka tarvitsee odottaa vielä maaliskuuhun asti :(

Ensimmäinen etappi, jota odotin, oli viikon 14 täyttyminen keskenmenon pelossa (edellinen raskaus päättyi vuosi sitten juuri tuolla viikolla) ja siitä seuraava on sitten ollut liiikkeet.
Nyt tunnen liikkeetkin ja yritän nauttia raskaudesta mutta TOIVON KOKO AJAN ETTÄ AIKA MENISI NOPEASTI!!! :)
Käännetäänkö kalenteria? :snotty: Tosi hitaasti menee aika, kun sekunteja laskee. :xmas:
 
Kiva kuulla etten ole ainoa hätähousu :D ! Odottavan aika on tosiaan pitkä.. täytynee keksiä puoliväkisin itselle vielä enemmän hommaa, josko tuo aika menisi sitten nopeammin!! Miten olis vaikka uusi harrastus :D !
 
Kuopukseni laskettuaika oli 24.12 ,joka aiheutti sen ,ettei oikein jouluvalmisteluja tehty. Kuopus kuitenkin päätti tulla vasta uudenvuoden aattona. Onneksi olin pakkaseen tehnyt laatikoita ja muuta valmiiksi ja äitini oli meille kinkun hankkinut,joten joulu se meillekkin sitten tuli -02. Uuttavuotta sitten juhlistettiin kättärillä. =)
 
tuleva mamma
täällä odotetaan tammikuuta kuin kuuta nousevaa, tosin mulla on edelleen pahoinvointia mikä vähän lannistaa tästä raskaudesta nauttimista. Olisihan se jo ihanaa saada pieni tälle puolelle, mutta pelottaa taas kamalasti ennen aikainen synnytys. Jää tosin kohta saikulle tän pahoinvoinnin kanssa jos se helpottaisi ja pääsisi vähän enemmän tästä nauttimaan, kun ei tätä varmaan montaa kertaa meidän perheessä tehdä.
 
jenni
joo,kyllä tää aika matelee täälläkin...päivät menee netti foorumeita lueskellen ja vauva asioita seuraten..olis niin ihanaa ku olis jo joulukuu ja sais jäädä äippälomalle ja alkaa tekee joulua...mulla LA on 6.1.ihanaa tosin että joulukuu menee varmaa nopsaa ku voi tehä kaikkee kivaa..kortteja,leipoo,jouluruuat,joulusiivous,lahjat...kaikki...menispä tää 2kk ny nopsaa.
 

Yhteistyössä