ei jaksa enää

siis
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
on lukenu s-postit,kaapannu keskusteluja ymym..tänään kaikkee sontaa jota ainakin toinen vanhemmistani pääsee katsoo.. helpointa olis kun sulkisin netin kokonaan
No siis onko aihetta olla jos niitä kaappailee vai mitä tuo tarkoittaa? Ja miksi keskustelet miesten kanssa jos miehesi ei pidä siittä. Ei miehiä tarvi minään hyvänpäiväntuttuina pitää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
on lukenu s-postit,kaapannu keskusteluja ymym..tänään kaikkee sontaa jota ainakin toinen vanhemmistani pääsee katsoo.. helpointa olis kun sulkisin netin kokonaan
No siis onko aihetta olla jos niitä kaappailee vai mitä tuo tarkoittaa? Ja miksi keskustelet miesten kanssa jos miehesi ei pidä siittä. Ei miehiä tarvi minään hyvänpäiväntuttuina pitää.
ai kun minä kaupassa sanon kiitos ja näkemiin niin seki näyttää iskemiseltä :eek: no huh huh..ja kuten kirjoitin ei ole aihetta. sanoo että on sairaaloisen mustasukkainen ex takia.niin munko siitä pitäis kärsiä!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
No siis onko aihetta olla jos niitä kaappailee vai mitä tuo tarkoittaa? Ja miksi keskustelet miesten kanssa jos miehesi ei pidä siittä. Ei miehiä tarvi minään hyvänpäiväntuttuina pitää.
Ooksää niinkö oikeasti sitä mieltä, että naisella ei saa olla yhtään miespuolista tuttavaa, jos oma mies ei siitä tykkää? Entä noudattaako tämä samainen mies sitten omaa periaatettaan, ja ei puhu päiväätä kummempaa kenellekään naissukupuolen edustajalle?

I highly doubt it.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
No siis onko aihetta olla jos niitä kaappailee vai mitä tuo tarkoittaa? Ja miksi keskustelet miesten kanssa jos miehesi ei pidä siittä. Ei miehiä tarvi minään hyvänpäiväntuttuina pitää.
Ooksää niinkö oikeasti sitä mieltä, että naisella ei saa olla yhtään miespuolista tuttavaa, jos oma mies ei siitä tykkää? Entä noudattaako tämä samainen mies sitten omaa periaatettaan, ja ei puhu päiväätä kummempaa kenellekään naissukupuolen edustajalle?

I highly doubt it.
joo sillä oli nainen ystävänä joka kävi kahvilla,soitteli jne. mä juttelin samas paikassa missä se itsekkin oli eikä mun luona ole käyny yhtään miestä kahvilla ja ainoa joka soittelee on ex!

 
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
Olethan joskus sanonut että saa ihan milloin vaan itse tulla katsomaan mitä netissä teet ja keitä on esim. FB tuttuina?

Meidän ukkoa se helpottaa hieman..

kaikki fb tutut tietää kun on sielä itsekkin .sielä kommentoi tökerösti eräälle joka normisti laitto jtn. sielä nolas ittesä mun sukulaisten ja kavereiden edessä. Mä olen vaihtanu numeron,poistanu mesestä kaikki mitkä sitä on vähänki vaivannu jnejne. Ja mitä se? pitäskö mun alkaa hysteerisenä vakoilee mitä sillä on koneella ja kenelle se juttelee
 

Yhteistyössä