ei jaksa enään olla raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
pakkohan se vaan on jaksaa. vkoja kohta 32. väsyttää ja kaikkee muuta. yöllä ei saa nukuttua! nyt tullut uusi vaiva lisää, kolottaa jalkoja ja särkee... puutuu ja haaroväli hiertyy :'( kauheen tuntonen, onkohan tulossa jotakin suonikohjuja tai jotain sellasia. täytyy vaan kestää.

Voimia sinne!
Mulla kanssa kaikki kolme edellistä odotusta olleet ei-niin-mukavia.
Ja nyt kohta 11 vkoa täys ja laatta lentää aamusta iltaan + YÖLLÄKIN!! :x
Alkaa todella riittää ja kun vielä tiedän, että tätä jatkuu noin sinne vkolle 20 asti ja sittenhän sitä onkin jo selkä- ym. vaivoja... :/
Onhan se palkinto sen arvoinen, toki, mutta ymmärrän hyvin, että olet poikki! :heart:

Mulla vkoja 32 ja risat; ja voisin kans lähteä jo vaikka sinne synnärille...
Kolottaa lantionpohjaa, närästää, todella punkero olo, selkää juilii, vatta menee kivikovaks ku käy vähänki kävelemässä, henkeä ahistaa :whistle:
Onhan näitä. mut loppujen lopuks ei enää kauaa mee ku on käärö sylissä! :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 09:09 Candybar kirjoitti:
Mulla vkoja 32 ja risat; ja voisin kans lähteä jo vaikka sinne synnärille...
Kolottaa lantionpohjaa, närästää, todella punkero olo, selkää juilii, vatta menee kivikovaks ku käy vähänki kävelemässä, henkeä ahistaa :whistle:
Onhan näitä. mut loppujen lopuks ei enää kauaa mee ku on käärö sylissä! :heart:

Mulla menee (siis tuo kakkos-viestin kirjoittaja olen).
Sehän se ahdistaakin, mutta eipä auta (kai) valittaa, kun itse tätä taas halusin ja tosiaan, on se palkinto tän kaiken arvoista, mutta on sitä kyllä joskus niiiin poikki ja kun ei vaan voi painaa päätä tyynylle, kun nuo kolmekin hoidettava... :whistle:

Mulla viikkoja 30+risat ja olen kans väsynyt koko odotukseen.Ei saa nukuttua kunnolla ja milloin kolottaa mistäkin ja migreeni vielä usein riesana,närästää yms, mutta aikansa kutakin...paremmalla puolella jo ollaan :D

Ai niin, sängyssä riesana on kans suonenvedot. Pikkasen jotenki ku jännität jalkaa, niin jo iskee kramppi! :kieh:

Plussaa on se ku painoa on tällä kertaa tullu kaikista vähiten! :saint: 8kg tähän mennessä, ku esikon aikana tuli yli 20kg... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 09:18 Candybar kirjoitti:
Ai niin, sängyssä riesana on kans suonenvedot. Pikkasen jotenki ku jännität jalkaa, niin jo iskee kramppi! :kieh:

Plussaa on se ku painoa on tällä kertaa tullu kaikista vähiten! :saint: 8kg tähän mennessä, ku esikon aikana tuli yli 20kg... :ashamed:

Nuo suonenvedot vaivana myös mulla...ostin magnesiumia ja se auttoi, mutta kuuluin siihen pieneen osaan, joka sai siitä aluksi ripulin, joten lopetin magnesiumin syömisen siihen.

Mulle painoa tullut tähän mennessä 3kg

Mulla viikkoja 39+3 eikä oikeesti jaksais enää yhtään! Supistuksia tullu jo monena yönä mut aina ne vaan sitte loppuu...plaah...

Kantsii syödä magnesiumia niin loppuu ne jalkakrampit!

Nyt on testattu kaikki mahollinen millä vois synnytys lähtee käyntiin mut mikään ei tunnu tehoavan! =)

Mulla viikkoja 30+2 ja supistelee niin vietävästi! Joten minä taas toivon että saisin olla raskaana vielä jonkun aikaa =) Tosin selkä tosiiii kipeee ja olo vähän ahdistava! painoa tosin ei ole tullut yhtään lisää vaan ollaan miinuksen puolella joka on mulle tosi hyvä juttu!

Itsellä viikko 36 lopuillaan, muuten aika siedettävä olo mutta viikon on ollut kamala yskä ja flunssa (liekö allergista) Sen ajan oon joutunut nukkumaan sohvalla jotta kuopus saa nukuttua makuuhuoneessa...
Täälläkin jomottaa ja väsyttää mutta on vaan yritettävä jaksaa. Onneksi saa päikkärit otettua kuopuksen kanssa :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 09:26 kirpakka kirjoitti:
Mulla viikkoja 30+2 ja supistelee niin vietävästi! Joten minä taas toivon että saisin olla raskaana vielä jonkun aikaa =) Tosin selkä tosiiii kipeee ja olo vähän ahdistava! painoa tosin ei ole tullut yhtään lisää vaan ollaan miinuksen puolella joka on mulle tosi hyvä juttu!

Tarkistin ja mullakin muuten tänään tasan 30+2 :D

täällä viikkoja 34+1 ja kaksosia odottelen =) haluais tosissaan tästä olotilasta päästä jo eroon, ei oo helppoa, mutta jospa tää menis vaikka viel 2-3 viikkoa eteenpäin, niin hyvät viikot ois sitte...saas nähdä miten menee synnytys yms. ovat kyllä sanoneet että todella hyvät mahdollisuudet alatiesynnytykseen =)

tyttöä ja poikaa on luvassa... :heart:

Yhteistyössä