ei jaksa enään odottaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurpitsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurpitsa

Vieras
en jaksa enään odottaa milloin tämä minun ihana rakas vauvani tulisi ulos tuntuu että aika ei kulu millään eteenpäin haluisin jo että laskettu aika olisi huomenna eikä 2.5. ää , auttakaa lievittämään tätä"kaipuuta"

Ole nyt vaan rauhassa. Sit kun se syntyy niin sulla ei oo yhtään aikaa itselleen. Nauti nyt hyvä ihminen tästä hetkestä. Osta pussi karkkia ja keitä teetä. NAUTI :)

nyt vaan otat rennosti ja nautit olostasi.
Parempi vaan että pikkuisesi on vielä tovin siellä masussa että
kasvaa ja kehittyy hyvin!!
sitten on ihanaa kun lapsi syntyy niin saat sen heti rinnallesi.

Siis sulla on la 2.5? Mulla on samapvä...maha jo aika iso ja ulkoilut lasten kanssa yhtä puuskuttamista ja tosiaan, vielä on aikaa laskettuun...huoh...menispä aika nopeaan!!! Monettako odotat?

niin hyvähän se on että se vielä sielä kasvaa mutta kun niin toivoisin saavani jo pidellä häntä sylissä.. ehkä meen syömää jätskiä :p onko muuten ketään ensi synnyttäjiä täällä jotka ovat 16-18 vuotiaita?

Alkuperäinen kirjoittaja kolmas:
Siis sulla on la 2.5? Mulla on samapvä...maha jo aika iso ja ulkoilut lasten kanssa yhtä puuskuttamista ja tosiaan, vielä on aikaa laskettuun...huoh...menispä aika nopeaan!!! Monettako odotat?

Moi , no ensimmäistä odottelen ja jännittää ihan sikana , mutta kaippa se hyvin menee , mullaki maha on jo aika iso , ei mahdu vanhat vaatteet enään päälle :)

Yhteistyössä