?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja montako "persoonaa"?:Eilen joku ap oli täällä. Kertomansa mukaan polvi "kipulukossa", pelkäsi myös psykoosia jne. ...
YH, hyvin ahdistunut ja yksin. Kaksi lasta + yksi massussa.
- Oletko siis YH vai et, kun nyt puhut kuitenkin, kuin isä olisi läsnä..?!
Mutta todella: hae apua - soita se ambulanssi!!!
inulla on siihen tarve ja ennen kaikkea lapsillasi oikeus siihen, että äiti saa apua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 00:Alkuperäinen kirjoittaja montako "persoonaa"?:Eilen joku ap oli täällä. Kertomansa mukaan polvi "kipulukossa", pelkäsi myös psykoosia jne. ...
inulla on siihen tarve ja ennen kaikkea lapsillasi oikeus siihen, että äiti saa apua![]()
ap tarkottaa alkuperäistä kirjottajaa
Alkuperäinen kirjoittaja hihhih:Alkuperäinen kirjoittaja 00:Alkuperäinen kirjoittaja montako "persoonaa"?:Eilen joku ap oli täällä. Kertomansa mukaan polvi "kipulukossa", pelkäsi myös psykoosia jne. ...
ap tarkottaa alkuperäistä kirjottajaa
Siis voiko oikeasti joku olla niin tyhmä ettei tajua tota???!!! LOL
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä jäin kans tänne seuraamaan kädet ja silmät ristissä tilannetta.
Toivottavasti ap olis hankkinut apua itselleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutta..:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä jäin kans tänne seuraamaan kädet ja silmät ristissä tilannetta.
Todennäköisesti tämä juttu on porvoosta. Ei ole mitään todisteita muustakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja Mutta..:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä jäin kans tänne seuraamaan kädet ja silmät ristissä tilannetta.
Todennäköisesti tämä juttu on porvoosta. Ei ole mitään todisteita muustakaan.
no parempihan se oikeestan olis jos olis provo.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos teille kaikesta! En vain nyt jaksa sanoa mitään enääAinoa mitä kaipasin tänään oli hiukan lohtua. Nyt sain tämän. Tiedän on niin helppo sanoa asioita mitä pitäisi tehdä mutta kun ei vain ole. On niin paljon mietittävää ja mahdollisia huonoja seurauksia. Sen voin sanoa, etten ihmettele yhtäkään naisihmistä enää joka pimahtaa ja tappaa miehensä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos teille kaikesta! En vain nyt jaksa sanoa mitään enääAinoa mitä kaipasin tänään oli hiukan lohtua. Nyt sain tämän. Tiedän on niin helppo sanoa asioita mitä pitäisi tehdä mutta kun ei vain ole. On niin paljon mietittävää ja mahdollisia huonoja seurauksia. Sen voin sanoa, etten ihmettele yhtäkään naisihmistä enää joka pimahtaa ja tappaa miehensä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt. SINÄ. HAET APUA. HETI.
Olen apuni hakenut. SE siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt. SINÄ. HAET APUA. HETI.
Oletko oikeasti? Oletko läheisriippuvainen joka ei pärjää ilman miestä, vai miksi et häivy lastes kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt. SINÄ. HAET APUA. HETI.
Alkuperäinen kirjoittaja viljo:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt. SINÄ. HAET APUA. HETI.
Oletko oikeasti? Oletko läheisriippuvainen joka ei pärjää ilman miestä, vai miksi et häivy lastes kanssa?
Huh huh, jos ei oo muuta sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa...