Ei itku nälättää koko ajan, dietti menee kohta menojaan

Mä olen tolla sairaaladietillä jonka joku tänne kirjoitti, mutta mua nälättää koko ajan. Keittokinkku pursuaa korvista ulos, hermot on tiukalla ja vesi tökkii pahemman kerran. Paino on kyllä tippunut alle 60 kg:n ja siihen lähtöpainoon ennen lapsia täytyy päästä keinolla millä hyvänsä. Maanantaina alotin ja vielä olis reilusti jäljellä 14.8 oleviin häihin. Kuinka ihmeessä sitä pystyy?

PS. olen kyllä syönyt ihan pikkusen ohi sallittujen ainesten, kaksi palaa suklaata :p
 
En tiedä mikä toi sairaaladietti on, mutta itse olen yrittänyt olla rasvattomalla dietillä ja herkkulakossa. Onkohan tässä päivässä jotain vikaa, mulla ollu tänään kans hirvee nälkä ja herkkuhimo. Kymmenen kertaa jo pohtinút, että haittaisko se jos vähän söis nameja...söin rusinoita pahimpaan tuskaan.

Tsemppiä!
 
Tintti1010
Juu, kyllä se luonnetta tuo sairaaladieetti vaatii... :D ....itse kestin kaks päivää... :whistle: :whistle: ;) :D ....en kyllä osaa sanoo muuta neuvoa kuin juo paljon vettä, niin jospa se vesi pahimman tuskan!! :)
 
Phyllis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2004 klo 22:57 ellirilli kirjoitti:
En tiedä mikä toi sairaaladietti on, mutta itse olen yrittänyt olla rasvattomalla dietillä ja herkkulakossa. Onkohan tässä päivässä jotain vikaa, mulla ollu tänään kans hirvee nälkä ja herkkuhimo. Kymmenen kertaa jo pohtinút, että haittaisko se jos vähän söis nameja...söin rusinoita pahimpaan tuskaan.

Tsemppiä!

Tiesitkö muuten, että elimistö tarvii rasvaa laihtumiseen? Aluksi paino putoaa hyvin ilmankin rasvaa, mutta jossain vaiheessa se jämähtää. Lisäksi jotta voisit polttaa rasvaa, niin tarvitset jonkin verran rasvaa ruokavalioosi (n.30% päivän energiasta pitäisi tulla rasvasta)
http://kutri.net/rasvat.html
http://www.verkkoklinikka.fi/kuntoverkko/artikkelit/artikkeli7.html (vähän aiheen vierestä, mutta tärkeää asiaa)


 
Kiitti Phyllis. Pistetään korvan taakse, jos kilot lakkaa tippumasta. En minä kyllä ihan rasvattomalla olekaan. Syön normaalia kotiruokaa. Rasvat vaan leivän päältä ja päällyksistä pois ja väli-aamu-iltapalat rasvattomia sekä kaikki herkut pois. Siis kaksi lämmintä ruokaa syön. Tuleekohan niistä sitten rasvaa tarpeeksi laihtumiseen?? Uusi asia mulle tuo, että tarvitaan rasvaa... :whistle:
 
Kyllä mä meinasin heittää hanskat tiskiin tänään laihdutuksen suhteen, mutta mun on aivan pakko saada se puku sinne häihin päälle. Tosin lipsunut vähän, mutta ei se nälkäkään ole kiva tunne ja kun tulee sit niin äkäseksi.
 

Yhteistyössä