Ei ikinä....enää!!!

• Viestiketjun aloittaja tuleva kummitäti
  • Ensimmäinen viesti
tuleva kummitäti
Päivän olen kaupungilla rampannut, etsinyt meidän vähän vajaa 1v:lle vaatteita ja veljen vastasyntyneelle, siis näitä merkkivaatteita kyllä löytyy joilla lähtöhinnatkin jotain aivan kauheaa!

Mutta perusvaatetta ja edullista kaipaan.... linkkejä???

ap
No, kaipailin jotain.... muumeja.... oliskos jotain nettikauppaa mistä niitä saa? Entäs sitten tuota sellaisia joissa lukee suomeksi jotain, jossain olen joskus nähnyt jotain äidin kulta tai sellaisia?
Siis nettilinkkejä kaipailen.

Tuo metkula on tosi kiva kauppa!
Toinen miun suosikki on www.nettivaate.fi ja sitten se poppaa.fi ja ipanalle.fi ja lastenmetsola.fi, mutta niissä ei läheskään niin hyvät alet ole nyt mitä nettivaatteessa, sieltä muuten löydät tuota muumia! Mutta nuita teksti juttuja en minä tiedä.

vieras
Tykkään ostella cittarista lastenvaatteet! Name it on edullista, mutta ei kovin laadukasta, mutta jos esim muutaman kerran käytettävää juhla-asua tarvii, niin sitten se on erinomainen valinta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Parhaat perus lastenvaatteet löytyy Lindexiltä, Cittarista, Prismasta ja sitten Name It-merkki lastenvaate liikkeistä.
joo name it:in kaupassa on välillä hyvät alet,viimevuonna 3bodya kympillä jne.

meillä on nuo name it:in bodyt pysyny tosi hyvässä kunnossa vaikka kovalla käytöllä ovat,parempikuntosina kun hm:n bodyt

Yhteistyössä