Ei ihme ettei USA:ssa olla ihan selvillä..

mimi
olis jännä tietää mikä mahtaa olla suomalaisten tietämys usan osavaltioista ja kaupungeista... en usko että yhtään paljoa tuota parempi. suomi on jenkeille kärpäsen pieru valtameressä.. aina toitotetaan sitä että kukaan ei tiedä meidän hikisestä maasta mitään, mutta ei taideta me keskivertomatit ja maijat sen parempia einsteineja olla.
 
mimi
suomalaiset toitottavat rehellisyyttä ja fiksuutta sinne sun tänne, vaikka voisi olla pikkusen peiliin katsomisen paikka! miksi ihmeessä toimittajat kysyvät kaikilta ja aina suomeen tulevilta urheilijoilta ja artisteilta että no miltäs nyt tuntuu olla suomessa ja millaisias me suomalaiset nyt sit ollaan! AINA!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
usa laiset ei yleensa tieda omien rajojensa ulkopuolelta oikeen paljon . yleisaminen ei yleenas pida palkkaansa, nainollen ei myoskaan tama
Harva se suomalainenkaan osaa sijoittaa Iowan osavaltiota paakaupunkeineen oikeaan kohtaan.

Kylla toi maa on niin alyttoman iso, etta sinne mahtuu vaikka mita. Perinteisilla suomalaisseuduilla , kuten Minnesotassa ja Floridassa, suomitietous on jo tutumpaa.

Niinkuin asken kirjoitin, omalle kohdalle osui aika tietavia paikallisia, ilmasto oli hallussa aika hyvin, suomalaisjaakiekkoilijat NHL:ssa, musiikki(rock seka klassinen) samoin korkea teknologia, Nokia, laivateollisuus jne...

Itse aina olen muualla asuessa toiminut suomalaisuuden puolestapuhujana, tehnyt omalta osaltani Suomea niin tutuksi kuin se vaan niissa olosuhteissa on aina ollut mahdollista.
 
Mulle taas on ihan pokkana keski-ikäinen rouva väittänyt et sellaista maata kun Suomi ei ole olemassakaan eikä hän arvosta sitä kuinka yritän sillä tavoin huijata muita ihmisiä (väittämällä siis olevani maasta jota ei ole) :whistle:
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulle taas on ihan pokkana keski-ikäinen rouva väittänyt et sellaista maata kun Suomi ei ole olemassakaan eikä hän arvosta sitä kuinka yritän sillä tavoin huijata muita ihmisiä (väittämällä siis olevani maasta jota ei ole) :whistle:
Suomi ei kyllä sanokaan ulkomaalaiselle mitään. Olisit koettanut Finlandia.

 

Yhteistyössä