Ei ihme, että naiset tekevät enemmän kotitöitä omasta mielestään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naiset vauhdissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisää naisten logiikkaa: Miehet tekevät kaikki muuttohommat, kantavat kamat, tekevät ihan kaiken. Nainen nalkuttaa ja narisee vieressä, se on hänen panoksensa muuttohommiin tai joihinkin kamojen siirtelyyn.

Hän suunnittelee eli toisinsanoen hän narisee, kitisee ja nalkuttaa.

ja sä teet nyt mitä, paitsi nariset kitiset nalkutat?
'
onko teillä töissä pomoa vai joko se on poistettu turhana?

sä vissiin pakkasit ne muuttolaatikot ja suunnittelit tavaroiden paikat myös?

mikä saa miehen kuvittelemaan, että jupisemalla, halveksimalla ja mollaamalla naisen saa parhaaseen vireeseen?

Näinköhän tämäkin naiset vauhdissa -nimimerkki on kuitenkin tuota pikaa kiikuttamassa hammasharjaansa ja pientä kalsarinyssykkäänsä jonkun naisparan viihtyisään ja siistiin huusholliin, pois omasta paskaisesta ja nuhjuisesta & sisustamattomasta läävästään. Joku naisparka saa taas vähäksi aikaa yhden k-pään hoidettavakseen...

Tulostaisi kirjoituksensa ja teippaisi jääkaappinsa oveen, tämä herrahyvä... että säästäisi vastedes naiset asuinkumppanuudeltaan...

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
meillä: jokainen tuo vaattensa pyykkikoriin, tummat vaatteet tummaan koriin ja vaaleat vaaleaan, punaisia ei paljon meillä ole. Minä: laitan vaatteet koneeseen ja kuivumaan. Mies: kerää vaatteet narulta ja viikkaa ja laittaa kaappiin. Kouluttakaa niitä miehiänne:)

[QUOTE="vieras";25800391]meillä: jokainen tuo vaattensa pyykkikoriin, tummat vaatteet tummaan koriin ja vaaleat vaaleaan, punaisia ei paljon meillä ole. Minä: laitan vaatteet koneeseen ja kuivumaan. Mies: kerää vaatteet narulta ja viikkaa ja laittaa kaappiin. Kouluttakaa niitä miehiänne:)[/QUOTE]

varmaan ihan toimiva järjestely, mutta koiria koulutetaan. ei ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämän syksy;25800364:
ja sä teet nyt mitä, paitsi nariset kitiset nalkutat?
'
onko teillä töissä pomoa vai joko se on poistettu turhana?

sä vissiin pakkasit ne muuttolaatikot ja suunnittelit tavaroiden paikat myös?

mikä saa miehen kuvittelemaan, että jupisemalla, halveksimalla ja mollaamalla naisen saa parhaaseen vireeseen?

Ihan suoraan olen asioista maininnut, siitähän se itku sitten alkaa. Kerran jätin muuttohommat kesken ja sanoin että nainen on hyvä ja kantaa itse kamansa.

Kyllä meni hiljaiseksi. Toinen muuttokeikka minkä muistan, niin kaverin äiti itki ja vinkui koko muuton ajan, huusin tälle kerran että jos ei pidä turpaansa kiinni, niin heitän nämä kamat rappusia pitkin alas. Tajusi senjälkeen olla hiljaa.

Juu, ette ole kaikki samanlaisia. Kunhan vain kerron kokemuksia joistakin yksilöistä joihin olen elämäni varrella törmännyt.

Noita muuttohommia olen tehnyt niin paljon, että yleensä kuvio on aina sama mitä kuvailin. Pitää sen muuttamisen ohessa kestää jonkun narisevan ja nalkuttavan naisen avautumista. Ikäänkuin ei jo muutenkin vituta kanniskella kamoja vapaapäivänä monta tuntia.

oisko ollu kevyempi muuttaa työpäivänä sitten? eikö naista vituta oman vapaapäivän menetys lainkaan?

jos haluaa olla katkera orja koska muutto on naisen projekti, niin ei pidä valittaa jos toisesta kuoriutuu katkera orjapiiskuri.

grow up, man

Koska kuvasi on mitä on, niin oletko koskaan ihmetellyt miksi feministit pitävät naisia jonain vähemmistönä vaikka ovat enemmistö tässä maassa. Siitä naisen logiikasta tässä on kyse, vain naiset pystyvät tälläiseen.

Kaiketi kyse ei ole määrällisestä vähemmistöstä. Kyse on määräävästä vähemmistöstä. Valta on keskittynyt enimmäkseen miehille.

Mä juuri yhtenä päivänä mietin palstalaisten siivousta :D Kerran oli ketju aiheesta, ja siellä useampi henkilö kertoi kuinka konttaa pitkin lattioita ja käsin pyyhkii nurkat ja listat jne. Eletään vuotta 2012, on olemassa pelit ja pensselit siivoukseen, ja yhä vaan naiset konttaa luuttuamassa lattiaa...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25800444:
mä sentään kannatan tasa-arvoa ja valinnanvapautta. :laugh:
No koulutuksen menetelmistähän ei vielä puhuttu mitään. Minäkin olen kannattanut tasa-arvoa ja valinnanvapautta: voit siivota tiskipöydän, laittaa ruokasi itse tai olla syömättä. Kolme vaihtoehtoa, joista teinit ovat saaneet itse valita.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25800495:
No koulutuksen menetelmistähän ei vielä puhuttu mitään. Minäkin olen kannattanut tasa-arvoa ja valinnanvapautta: voit siivota tiskipöydän, laittaa ruokasi itse tai olla syömättä. Kolme vaihtoehtoa, joista teinit ovat saaneet itse valita.
vanha tuttu "uhkailu, lahjonta, kiristys." :D

Mä juuri yhtenä päivänä mietin palstalaisten siivousta :D Kerran oli ketju aiheesta, ja siellä useampi henkilö kertoi kuinka konttaa pitkin lattioita ja käsin pyyhkii nurkat ja listat jne. Eletään vuotta 2012, on olemassa pelit ja pensselit siivoukseen, ja yhä vaan naiset konttaa luuttuamassa lattiaa...
Meillä on 26 vuotta vanhat lattianpäällysteet ja näistä ei lika lähde enää millään peleillä ja pensseleillä. Luonnonkorkki, josta pinta on hävinnyt jo aikoja sitten, suorastaan imaisee kaiken sisäänsä ja jos sen haluaa puhtaaksi, niin ei lähde millään mopeilla tai muilla.

Mitäs jos naiset lopettaisi ne kotityöt vaikka viikoksi, miltä kämppä näyttäisi ja mitä syötäisiin?
Miehet tarttukoon puikkoihin ja laskekaa ne tunnit ja minuutit paljonko aikaa menee päivässä kodin puhtauden ylläpitoon ja perheen hyvinvointiin.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Kyllä se nyt niin on, että naiset liiottelevat noita hommiaan. Kaikki on niin helvetin rankkaa ja vaikeeta, sitten kun äijä tekee samat hommat niin lähinnä ihmettelee, että mitä se nainen koko ajan valittaa. Onpas rankkaa.

Voi vitalis mä en ymmärrä kun se on miehelle noin helppoo, niin miks ihmeessä se mies ei tee ne hommat ja sais palkaks tyytyväisen vaimon????

Kaiketi kyse ei ole määrällisestä vähemmistöstä. Kyse on määräävästä vähemmistöstä. Valta on keskittynyt enimmäkseen miehille.

joo, kyllä ap osaa ainakin määräämisen, kaverin äitikin määrätään hiljaiseksi ja samalla pidetään itseään kidutuksen uhrina. miehen logiikkaa?

ei tule mieleen, että ne naiset ei hiljenneet oivaltaessaan olleensa väärässä, vaan järkytyksestä herran elkeistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25800553:
Niin mäkin, mun diktatuuristani saa aina poistua jos ei tykkää olla.:heart:
Meillä toimii varsin hyvin demokratia. Jos kysyn "eihän siivota tänään?" niin yleensä syntyy hyvin yksimielinen päätös :D

• Tykkää
Reactions: Jätkä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25800645:
Meillä toimii varsin hyvin demokratia. Jos kysyn "eihän siivota tänään?" niin yleensä syntyy hyvin yksimielinen päätös :D

Diktatuurissa onkin se hyvä puoli, että silloin siivotaan, kun minä niin päätän. Muutoin saa olla kuin ellun kanat. :p

Meillä kotihommista ei tule riitaa, molemmat tehdään mitä ehditään ja jaksetaan eikä kumpikaan vedä mitään marttyyrin roolia. :)

...silti tunsin pientä salaista nautintoa kaikkien näiden kotiäitiysvuosien jälkeen, kun mies hoiti hiihtolomaviikkonsa lapsia yksin kun mä olin töissä. Maanantaina tuli ihan järkyttyneenä kertomaan miten "koko päivä meni vaan ruuanlaittoon ja siivoomiseen ja silti täällä on hirveä kaaos". :D

• Tykkää
Reactions: Ilona83 ja Millenia