ei hyvät hyttyset..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
kaveripariskunnan miespuolinen oli soittanu mulle pari kertaa, mut en ollu puhelimen lähistöllä. sit se soitti mun miehelle..

tää kaveri siis TIETÄÄ, että mies herää aamulla vähän ennen viittä ja lähtee ajelee töihin. mä herään muksun kanssa kuuden jälkeen ja lähdetään liikkumaan.

ja tää kaveri pokkana soitti et jos me tai meistä jompikumpi vois mennä niille yöks muksuja vahtiin et he pääsee baariin :headwall:
(nainen äippärillä ja miehellä vapariputki kun 3vuorotyössä )

heillä kaks koululaista joista ei "vaivaa" mut miten hitossa mun mies olis siel ½vuotiaan vauvan kans heräilly parin tunnin välein ja lähteny töihin? :xmas:

kova on polte kun kehtaa kysyä vaik tasan tietää vastauksen..
vaikka toisaalta eihän kysymällä mitää menetä, ihmettelen vaan suuresti, ei olis itellä tullu mieleenkään.. :whistle:

No joo, joillain ei ole mitään häpyä, ja jotkut on sellasia jotka usein ei vaan kehtaa sanoa ei, ja näitähän nää sit käyttää hyväkseen. Itse seuraan sellaista vierestä kun kaverini on muutaman kerran viikossa sukulaisensa lasten ilmaisena lapsenvahtina ja minulle sitten kitisee kun ei kehtaa kieltäytyä. Mutta onneksi te kehtaatte :)

ja nyt tuli vielä tekstari et pliiiiissss B)

laitoin et hei me mennään töihin huomena, et ei todellakaan, niin tuli vastaus, et "kyl meiltäkin voi töihin lähtee" :headwall:

on se rankkaa kun ei tajua, en kyl vastaa enää mitää.

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
ja nyt tuli vielä tekstari et pliiiiissss B)

laitoin et hei me mennään töihin huomena, et ei todellakaan, niin tuli vastaus, et "kyl meiltäkin voi töihin lähtee" :headwall:

on se rankkaa kun ei tajua, en kyl vastaa enää mitää.

Aika noloa jo, minä kyllä uskoisin jo yhdestä kerrasta enkä kehtaisi ruikuttaa enää.

mä laittasin viestin et sovitaan joku kerta ihan etukäteen niin voin tulla hoitamaan lapsia. mutta näin lyhyellä varoitusajalla en lähde, varsinkaan kun on töitä seuraavana päivänä. ja jos vielä ruikuttas niin laittasin puhelimen kiinni.

mutta, mitä jos ovat jo päissään? kun päissään oleva ei välttämättä tajua mitä se ei meinaa... eräs oma tuttuni samanlainen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mä laittasin viestin et sovitaan joku kerta ihan etukäteen niin voin tulla hoitamaan lapsia. mutta näin lyhyellä varoitusajalla en lähde, varsinkaan kun on töitä seuraavana päivänä. ja jos vielä ruikuttas niin laittasin puhelimen kiinni.

mutta, mitä jos ovat jo päissään? kun päissään oleva ei välttämättä tajua mitä se ei meinaa... eräs oma tuttuni samanlainen.

ei ne päissään ole. ainakaan se äiti.... :xmas:
en tiedä, en laita enää mitää viestiä, jos ei menny perille jo niin oma ongelmansa.

Yhteistyössä