Ei hyvä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
No odotin että mies toisi kukkia naistenpäivänä, kun tiesi että sellainen tänään on ja sanoin että kaverinkin mies oli tuonut töistä tullessaan. En sitten saanut ja näytin kai miehen mielestä nyrpeeltä kun kysyi , että miks oon niin pahalla päällä. Sanoin että kyl mä odotin että olisit tuonut kukkia ja sitten jo näky takavalot, vaikka yritin huutaa ettei tarvi kun oli itse sitä mieltä etten ansaitse. Meni siis hakeen ja nyt kysynkin mitä täs tekis kun saan ne kukat?

no hohhoijaa, ei mua ainakaan edes kiinnosta joku naistenpäivä, ihme tekopyhäilyä. Mulla onneksi on mies joka tuo mulle kukkia ihan muuten vaankin ja muitakin yllätyksiä. Miksi naistenpäivänä olis pakko saada mieheltä kukkia tai jotain muuta? Ei miehilläkään oo omaa päivää eikä ne silti kitise aiheesta. :O

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Kiität tietysti. Saithan mitä halusit, tai oikeastaan vaadit :/

Ja ensi kerralla sanot suoraan mitä haluat, miehet eivät välttämättä ymmärrä että se on kehotus ostaa kukkia, jos kerrot että ystävä oli sellaisia saanut...

Mulla käynyt joskus samoin. Olin jotenkin fiilistellyt etukäteen, kun toivoin miehen muistavan jotenkin, ja pettymys näkyi naamastani pian sen jälkeen, kun tulin kotiin. En osaa peitellä tunteita kovin hyvin, vaikken mitään sanoisikaan. Olin myös tosi nolona, koska ihan tyhmää odottaa jotain.

Mies ei kyllä lähtenyt mitään hakemaan, mutta keskustelin hänen kanssaan asian. Sanoin nuo asiat, mitkä kirjoitinkin, että olen nolona ja ei vaan voinut pettymyksen tunteelle mitään, kun kerran oli kuvitellut toisen tuovan jotain. Mutta ettei tämä tarkoita mitään, että pitäisi jatkossa olla tms. Mies ymmärsi eikä siinä sen kummempaa.

Yhteistyössä