Ei huvittais yhtään mennä aamulla töihin

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Arggh. Olin niin suunnitellut pitäväni etäpäivän ja pah, asiakas on tulossa aamulla. Asiakkaalla ei ole mulle mitään asiaa, mitä ei voisi hoitaa sähköpostitse, eikä mulla asiakkaalle. Mutta projektipäällikön mielestä on hyvä, että pidetään tällasia "lärvi vasten lärviä" -palavereja |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja matami78:
Ilmoo sille että oon tosi pahassa oksutaudissa, että voit kyllä hänet ottaa vastaan mutta tarttuvuus on taattua :whistle:
Tuo olisi kyllä aika hyvä idea :D :D :D
Satavarma karkotin ;) Ja eikös sitä nyt ole liikkeelläkin.
Kato olet tosi hyvä työssäsi kun lupaudut ottamaan asiakkaan vastaan vaikka riudut henki hieverissä kipeänä.

Tietty se on sitten huonompi homma jos "valot palaa vaan ketään ei ole kotona" ja sanookin että juu juu, toki meidän pitää tavata :snotty:
Sit vaan ruokia muussiks pussiin ja just ennen kuin asiakas tulee niin otat suun täyteen mössöä ja heti kätellessä annat ne tulla ulos :D

Voi eih.... taitaa olla matamin aika mennä nukkumaan :whistle:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja matami78:
Satavarma karkotin ;) Ja eikös sitä nyt ole liikkeelläkin.
Kato olet tosi hyvä työssäsi kun lupaudut ottamaan asiakkaan vastaan vaikka riudut henki hieverissä kipeänä.

Tietty se on sitten huonompi homma jos "valot palaa vaan ketään ei ole kotona" ja sanookin että juu juu, toki meidän pitää tavata :snotty:
Sit vaan ruokia muussiks pussiin ja just ennen kuin asiakas tulee niin otat suun täyteen mössöä ja heti kätellessä annat ne tulla ulos :D

Voi eih.... taitaa olla matamin aika mennä nukkumaan :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja matami78:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja matami78:
Ilmoo sille että oon tosi pahassa oksutaudissa, että voit kyllä hänet ottaa vastaan mutta tarttuvuus on taattua :whistle:
Tuo olisi kyllä aika hyvä idea :D :D :D
Satavarma karkotin ;) Ja eikös sitä nyt ole liikkeelläkin.
Kato olet tosi hyvä työssäsi kun lupaudut ottamaan asiakkaan vastaan vaikka riudut henki hieverissä kipeänä.

Tietty se on sitten huonompi homma jos "valot palaa vaan ketään ei ole kotona" ja sanookin että juu juu, toki meidän pitää tavata :snotty:
Sit vaan ruokia muussiks pussiin ja just ennen kuin asiakas tulee niin otat suun täyteen mössöä ja heti kätellessä annat ne tulla ulos :D

Voi eih.... taitaa olla matamin aika mennä nukkumaan :whistle:
:D :D
 

Yhteistyössä