ei huvita käydä enää edes kaupassa!

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Viikkoon en ole käynytkään ja hyvin ollaan pärjätty. Tänään kai on pakko, mutta ei huvita mennä ihailemaan tyhjiä hyllyjä :) Taidetaan jatkaa penkomalla kaappeja :)
 
Mä kävin heti aamusta kun vein pojan eskariin. Ihan kiitettävästi oli tavaraa hyllyillä. Nyt ei tarvitse vähään aikaan taas mennä kuin maitoa hakemaan.
Ja minä en myöskään ole liki viikkoon käynyt,kun ei ole ollut tarvetta.
 
mie
Eilen kun kävin Turun Itäharjun Prismassa, niin tuli olo, että hyllyt pikemminkin pursusivat tavaraa :D Ja käytävät olivat täynnä laatikoita, joista myyjät lappoivat tavaraa hyllyyn.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eilen kun kävin Turun Itäharjun Prismassa, niin tuli olo, että hyllyt pikemminkin pursusivat tavaraa :D Ja käytävät olivat täynnä laatikoita, joista myyjät lappoivat tavaraa hyllyyn.
Meillä eilen sama juttu. Tuntuu että ovat tuoneet varastosta kaiken tavaran myymälän puolelle kun lihaa ja makkaraa oli tuplamäärä normaaliin verrattuna ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eilen kun kävin Turun Itäharjun Prismassa, niin tuli olo, että hyllyt pikemminkin pursusivat tavaraa :D Ja käytävät olivat täynnä laatikoita, joista myyjät lappoivat tavaraa hyllyyn.
Jätitkö mullekkin jotain?

Mä oon kanssa vältelly kauppaja jo jonkin aikaa mutta tavis änään kyllä kävästä Prismassa. :D
 
ainakin tampereella cittarissa oli pari päivää sitten jo leipähyllyt AIVAN tyhjänä :D tiiä sitten onko nyt saaneet sinne mitään lisää. Myös leikkeleissä näky seinää ja samoin j-liha osastolla oli aikas hiljasta :LOL: :LOL: onnex ei tarttenu ostaa sieltä ku karkkia ja limppaa :p

muoks. samoin lähi valkkari on aikas tyhjänä...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eilen kun kävin Turun Itäharjun Prismassa, niin tuli olo, että hyllyt pikemminkin pursusivat tavaraa :D Ja käytävät olivat täynnä laatikoita, joista myyjät lappoivat tavaraa hyllyyn.
Jätitkö mullekkin jotain?

Mä oon kanssa vältelly kauppaja jo jonkin aikaa mutta tavis änään kyllä kävästä Prismassa. :D
Joo jätin, ostin vain yhden paketin jauhelihaa, kun olin hakemassa ihan muuta tavaraa. Mutta pakko oli käydä ihan mielenkiinnosta katsomassa ruokahyllyjä :D
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mä kävin eilen S-marketissa. Hyllyt oli niin täynnä ettei tosikaan :eek: Ostin pakastimeen paketin jauhelihaakin. Hamstrasin siis :xmas: Lohta ostin myös, suosittelen :p
Ihan sama meidän S-marketissa.
Missäpäin sä kävit?
 

Yhteistyössä