Gluteus maximus
Viikkoon en ole käynytkään ja hyvin ollaan pärjätty. Tänään kai on pakko, mutta ei huvita mennä ihailemaan tyhjiä hyllyjä Taidetaan jatkaa penkomalla kaappeja
Meillä eilen sama juttu. Tuntuu että ovat tuoneet varastosta kaiken tavaran myymälän puolelle kun lihaa ja makkaraa oli tuplamäärä normaaliin verrattunaAlkuperäinen kirjoittaja mie:Eilen kun kävin Turun Itäharjun Prismassa, niin tuli olo, että hyllyt pikemminkin pursusivat tavaraa Ja käytävät olivat täynnä laatikoita, joista myyjät lappoivat tavaraa hyllyyn.
Jätitkö mullekkin jotain?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eilen kun kävin Turun Itäharjun Prismassa, niin tuli olo, että hyllyt pikemminkin pursusivat tavaraa Ja käytävät olivat täynnä laatikoita, joista myyjät lappoivat tavaraa hyllyyn.
Joo jätin, ostin vain yhden paketin jauhelihaa, kun olin hakemassa ihan muuta tavaraa. Mutta pakko oli käydä ihan mielenkiinnosta katsomassa ruokahyllyjäAlkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:Jätitkö mullekkin jotain?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eilen kun kävin Turun Itäharjun Prismassa, niin tuli olo, että hyllyt pikemminkin pursusivat tavaraa Ja käytävät olivat täynnä laatikoita, joista myyjät lappoivat tavaraa hyllyyn.
Mä oon kanssa vältelly kauppaja jo jonkin aikaa mutta tavis änään kyllä kävästä Prismassa.
Ihan sama meidän S-marketissa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä kävin eilen S-marketissa. Hyllyt oli niin täynnä ettei tosikaan Ostin pakastimeen paketin jauhelihaakin. Hamstrasin siis :xmas: Lohta ostin myös, suosittelen
Helsingissä.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Ihan sama meidän S-marketissa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä kävin eilen S-marketissa. Hyllyt oli niin täynnä ettei tosikaan Ostin pakastimeen paketin jauhelihaakin. Hamstrasin siis :xmas: Lohta ostin myös, suosittelen
Missäpäin sä kävit?