Ei hitto! Raskaustesti positiivinen ja syksyllä piti lähteä lomamatkalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni onnettomuudessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onni onnettomuudessa

Vieras
EI hitto voi olla tosi tällainen! Siis me ollaan hoidoin saatu lapset, johtuen miehen huonoista siittiöistä. Ollaan tietenkin oltu ilman ehkäisyä vuodesta 2000 lähtien, kun ei tarvitse ehkäisyä niin ei tarvitse ehkäisyä. Noh, mitähän tässä nyt pitäisi tehdä? Lapsiluku täynnä jne, hoidoin saatu. Ikääkin mulla jo 35 vuotta. :'( Siis mää en tajua mitä teen. :( Syksyllä olen jo niin pitkällä tämän raskauden kanssa, ettei kannata lähteä lentokoneeseen enää, kun mullakin on ollut aikaisemmissa raskauksissa kovaa ennenaikaista supistelua. :(

Mä en edes tiedä, kuinka pitkällä tää raskaus on. Pahoinvointia on jo.

Ikääkin jo 35v.?!? Siis mitä hemmettiä! Mä olen 35v. enkä todellakaan pidä itseäni liian vanhaksi saamaan lapsia! Hitto mua ärsyttää tuollaiset vinkumiset iästä.

Lomalle pääsee kyllä myöhemminkin. Olisit iloinen luomuraskaudesta.

Mä tekisin varmaan abortin riippuen tietysti miehenkin mielipiteestä. Tekisin nytkin jos olisin raskaana ellei mies sitä ehdottomasti vastustaisi. Molempien sana kuitenkin painaa tuollaisessa päätöksessä yhtä paljon ja siitä joutuisi aika varmasti vääntämään kättä.
En vaan enää halua vauvoja, liian tuoreessa muistissa tokan vauvan helvetillinen melkein parivuotinen ja ei kiitos enää ikinä yhtäkään vaikka olisi kuinka tavallinen vauva tulossa (mitä ei toki voi tietää).
Sterilisaatio on siis edessä.

Jee, 35v on jo vanha käppänämummeli.

Esikoisen sain 19v. Toisen lapsen 36v, kolmannen 39v, neljännen 42v ja nyt olen 44v ja odotan viidettä. Minä en ainakaan koe olevani vanha vaan suht virkee ja nuorekas.

Mulle lapsi on tärkeempi kuin loma. Mutta jos lomamatka on tärkeämpi kuin lapsi niin varaa aika aborttiin.

Mä koen olevani jo liian vanha uudelle vauvalle. Rasitun yöheräilystä ilman vauvan hoitamistakin.
Lapset ovat jo koululaisia, on todella noloa alkaa mitään hiton iltatähteä vääntämään.

Ja mä olen jo vuosia siirtänyt matkustamista, kun lapset ovat olleet pieniä. Minun stressinsietokyky ei ole niin hyvä kun pitäisi olla. Siksikin tämä on suuri järkytys mulle.
En tiedä, en mä varmaan aborttia tee, mutta kyllä oikeasti harmittaa, kun en ole koskaan matkustellut missään ja nyt oli kaikki liput yms. varattuna :(

Yhteistyössä