Ei hitto, mitä minä nyt keksisin?? *flunssa ja raskaus*

Kyllä minäkin pari viikkoa sitten käytin nasolinia ja lastenversiota Otrivinista 1 1/2 vuorokautta. Oli pakko, koska henki ei kulkenut edes pystyasennossa eikä suolatopoista tai vicks-salvasta ollut yhtään mitään apua. Muistaakseni käytin Nasolinia esikoista odottaessakin, mutta tietysti mahdollisimman vähän.

olin kanssa kovassa flunssassa raskaus aikana ja lääkäri sanoi että nasolinia voi käyttää hiukan että ainakin yöksi voi hyvin laittaa jotta saa nukuttua. päivisin se tukkoinen olohan ei niin kovin häiritsekkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä käytin Nasolinia.

En uskalla mennä suihkuttelemaan, kun ihan pakkausselosteessa kielletään.

Harvinaisen tiukassa on kyllä nyt, yleensä valkosipulit on auttanu tosi nopeesti, mutta nyt ei mitään vaikutusta..

Auts... en edes lukenu noita sillon kun olin raskaana... Mitähän ne voi aiheuttaa? Moukan tuurilla 2 tervettä lasta vaikka tosiaan molempia odottaessa pari nuhaa oli ja iltaisin laitoin suihkauksen että sain nukuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Järkevä:
jestas sentäs! kyllä sitä voi itseään kohtuudella lääkitä raskaudenkin aikana. ei pidä hysteeriseks ruveta jostain muutamasta nenätipasta.

Kyllä se vaan on noitten lääkkeitten kanssa oltava varovainen.
Eikä ainakaan minun osaltani ole hysteriaa, vaan nimenomaan sitä järkevää ajattelua, etten ota, jos ei ole lääkäriltä kysytty.

Yhteistyössä