Ei hitto mitä kämppiä tossa nelosen Himohamstraajat- ohjelmassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yhdessäkin oli koko talo niin täynnä kaikkea romua, ettei raivaajaryhmä edes päässyt sinne kun ulko-ovi aukesi vaan 30 cm. Lopulta kun saivat tyhjennettyä niin törkyvuoren alta löytyi kamalat kerrokset hiirenpaskaa, kuolleita hiiriä ja hometta.

Toisessa jutussa, hamstraajan 13 v poika teki itse itsestään lastensuojeluilmoituksen, kun ei kestänyt enää olla kotonaan kaiken paskan keskellä. Lopulta äitinsä oli sitten pakko siivota kun huostaanotto uhkasi.
Lopputeksteissä luki, että oli ohjelman jälkeen alkanut taas sotkemaan ja lapsi oli tehnyt itsestään toisen ilmoituksen.

Ei hitto, eikö tuota katsota jo jonkinlaiseksi mielisairaudeksi? Että laitettaisiin hoitoon vaikkei itse haluakaan, varsinkin jos vaarantaa jo muittenkin terveyden?

Muistaakseni noissa ohjelmissa on hamstraajalle hankittu ammattiapua..
Jostain syystä mä tykkään katsoa noita, joko tykkään kiillottaa omaa sädekehää, tai sit mussakin asuu pieni himohamstraaja :rolleyes:

Minuun noi ohjelmat vaikuuttaa siten, että on pakko alkaa siivoamaan omaa kämpää, ja heittämään kaikkee tavaraa pois.
Eli terveellistä katsoa muutaman viikon välein :)

[QUOTE="vieras";27270534]Yhdessäkin oli koko talo niin täynnä kaikkea romua, ettei raivaajaryhmä edes päässyt sinne kun ulko-ovi aukesi vaan 30 cm. Lopulta kun saivat tyhjennettyä niin törkyvuoren alta löytyi kamalat kerrokset hiirenpaskaa, kuolleita hiiriä ja hometta.

Toisessa jutussa, hamstraajan 13 v poika teki itse itsestään lastensuojeluilmoituksen, kun ei kestänyt enää olla kotonaan kaiken paskan keskellä. Lopulta äitinsä oli sitten pakko siivota kun huostaanotto uhkasi.
Lopputeksteissä luki, että oli ohjelman jälkeen alkanut taas sotkemaan ja lapsi oli tehnyt itsestään toisen ilmoituksen.

Ei hitto, eikö tuota katsota jo jonkinlaiseksi mielisairaudeksi? Että laitettaisiin hoitoon vaikkei itse haluakaan, varsinkin jos vaarantaa jo muittenkin terveyden?[/QUOTE]

yleensä hamstraaja ei voi rojuistaan luopua. Minulla on varasto täynnä rojua mutta en todellekaan halua pitää niitä mutta en jaksa roudata niitä tavaroita pois sieltä. Pitäs olla biohazard vaatteet yllä kun lähen penkomaan. SE on lähinnä minun kaatopaikka jota ei kukaan tyhjennä. Haluutteko tulla penkomaan! Puistattaa edes mennä sinne. Onneks ulkovarasto.

Mullakin on kämppä joskus sotkuinen. Sohville, pöydille ja välillä lattiallekin kertyy vaatetta ja kaikkea tavaraa. Mussa ja noissa himohamstraajissa on se ero, että niistä moni on niin kiintynyt tavaroihin ja roskaankin, että ne ei millään antais kenenkään tulla siivoamaan sitä kämppää.

Mä vastaanottaisin tänne mielelläni jonkun, joka heittäis kaiken paskan pois, kirpparitavarat kirpparille jne. No sitten tulee aina se viikkosiivouspäivä, ja joudun tekee kaiken ite. Tiedän kyllä, että pääsis siivouspäivänä helpommalla, jos ei antaisi viikon verran kaiken rojun kertyä nurkkiin...

Mullekin tulee kovin siisti olo, kun katsoo noita kämppiä. On ne törkysiä. Monella on tosi hurja elämäntarina. On vauvan kätkytkuolemaa, eroja sun muuta, jotka on saaneet haalimaan tavaraa turvaksi.

Yhteistyössä