Ei hitto, mikä perjantai palstalla

Siis täällä ruoditaan ainakin kahdessa (vai kolmeko niitä jo on?) katjussa joidenkin myöhäisteinien kännisekoiluja. Ja jos tämä ei ole vielä riittävän ahdistavaa, niin bonuksena voi lueskella alkoholistin puolison avautumista tai perehtyä juuri eronneen ja masikseen vaipumassa olevan ihmisen tuskaan...

Ei hitto, missä on kunnon perjantaiprovo, mitä? Eikö kukaan ole sitä ensimmäistäkään siideriä vielä saanut avatuksi? Edes pizzaperjantai -sanahirviöön en ole vielä tänään törmännyt...

Nyt hei ihmiset oikeasti, vähän ryhtiä tähän hommaan nyt!
 
sihautan illalla, palstan tiedossa jo on mun alkoholismini, mut aion nyt kuitenkin avata kaljan vasta lapsen mentyä nukkumaan... pastabologneseperjantai, yövuoron jälkeinen darra päällä =)
Alampas päivystää milloin aukee Erinyksen haukkumaketju:saint:

Voi jumaliste mikä meno, nyt vaan joku jännä perjantai-provo tosiaan. Joku suunniteltu homma, mistä saa tipottain tietoa, mahdollisuus rikokseen ym. jännää!
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27230167:
Voi jumaliste mikä meno, nyt vaan joku jännä perjantai-provo tosiaan. Joku suunniteltu homma, mistä saa tipottain tietoa, mahdollisuus rikokseen ym. jännää!
Kyllä tällaiselle nyt olisi aika selkeää tilausta olemassa. Vink vink!
 
"joku"
Ihan samat ajatukset tuli mieleen kun tänne tulin tänään, oh hoh mitä juttuja. Tää palsta oli mun mielestä ihan erillainen joskus reilu 4 vuotta sitten kun aloin käymään täällä.
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="joku";27230362]Ihan samat ajatukset tuli mieleen kun tänne tulin tänään, oh hoh mitä juttuja. Tää palsta oli mun mielestä ihan erillainen joskus reilu 4 vuotta sitten kun aloin käymään täällä.[/QUOTE]

tai sitten sun kiintiò on tàynnà?
 
Hämmentävä perjantai täällä palstalla onkin ollut. Olen ollut melko palstahiljaisuudesssa peräti viikon (!!!) ja heti kun vähän tänne palaa, niin paikka räjähtää silmille.

Mutta toisaalta.
Jonkinlaisen sensaationnälkäisenä tänne varmaan palasinkin. :ashamed:
Kiitos, tarve tyydytetty.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27230256:
Kyllä tällaiselle nyt olisi aika selkeää tilausta olemassa. Vink vink!
Suosittelen hevostalli.nettiä :D Siellä on viikottain jänniä jatkiksia, missä aloittaja asuu yksin, kuulee ulkoa ääniä tms, ja sitä sitten selvitellään ja arvaillaan. Yleensä lisäjuonteena on omituinen naapuri tai sekopää eksä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27230463:
Hämmentävä perjantai täällä palstalla onkin ollut. Olen ollut melko palstahiljaisuudesssa peräti viikon (!!!) ja heti kun vähän tänne palaa, niin paikka räjähtää silmille.

Mutta toisaalta.
Jonkinlaisen sensaationnälkäisenä tänne varmaan palasinkin. :ashamed:
Kiitos, tarve tyydytetty.
Kiva että palasit, olet kyllä ihan minun lempi-ihmisiäni. :heart:
 
[QUOTE="vieras";27230469]Suosittelen hevostalli.nettiä :D Siellä on viikottain jänniä jatkiksia, missä aloittaja asuu yksin, kuulee ulkoa ääniä tms, ja sitä sitten selvitellään ja arvaillaan. Yleensä lisäjuonteena on omituinen naapuri tai sekopää eksä...[/QUOTE]

Kävin tarkistamassa. Äkkiseltään porukka vaikuttaa vähän turhan nuorelta tällaisen jo hiukan varttuneemman Isämiehen makuun... :)
 
säpäle harmaana
[QUOTE="vieras";27230469]Suosittelen hevostalli.nettiä :D Siellä on viikottain jänniä jatkiksia, missä aloittaja asuu yksin, kuulee ulkoa ääniä tms, ja sitä sitten selvitellään ja arvaillaan. Yleensä lisäjuonteena on omituinen naapuri tai sekopää eksä...[/QUOTE]

Aijai, tämä oli paha. Mistähän tuollaiseen vielä repisi aikaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27230489:
Ooo, kuinka kiva viesti. Tästäpä voi kivasti valua viikonlopun viettoon. :)
Ole hyvä vain! En tosin ehtinyt lisäämään sinne edellisen viestini loppuun, että "vaikka et edelleenkään ole sitä lupaamaasi yksäriä minulle lähettänyt :'("... :LOL:
 

Yhteistyössä