Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Minkäikäinen vauva? Eihän tuohon oikein muuta voi sanoa, kuin että kyllä se siitä aikanaan helpottaa... Ja toisaalta, tuskin huolii sulta pulloa, meillä ainakaan kumpikaan lapsi ei ole multa huolineet pulloa, mutta ovat kyllä ottaneet kun isä on syöttänyt, jos mä olen ollut pois.
5kk. Ei se huoli keltään: ei isiltä, ei mummilta, ei vaikk mä en olisi saatavilla. Olin yhden illan pois ja... no, se siitä. Mies yritti kaunistella mulle että olivat muka pärjänneet, mutt anoppi kertoi myöhemmin että ilta oli ollut ihan kauhea.
Syökö jo kiinteitä miten? Meinaan vaan että meillä kyllä pärjäsi tuon ikäisenä muutaman tunnin ihan soseillakin kun meni jo sapuskaa sen verran alas, ettei välttämättä nälkäänsä tarvinnut tissiä jos olin muutaman tunnin poissa.
No ei yhtään. Rehellisyyden nimissä mä olen itse ihan päättänyt etten vielä aloita: hyvinä päivinä on sellanen meininki, että kun tätä täysimetystä on jo 5 kk kestetty, kestetään vielä kuukausi ja alotetaan ne kiinteet sillon puoli vuotiaana, kun suositus on. Mutta sitt tälläsina päivinä tekis mieli keittää porkkanat tonne kaappiin oottamaan välittömästi.. :ashamed: