ap
http://www.peopleofwalmart.com/?page_id=9804
Amerikkalaisia ihmisiä Walmartissa :xmas:
Mun ilmeet vaihtelee tästä tähän
Amerikkalaisia ihmisiä Walmartissa :xmas:
Mun ilmeet vaihtelee tästä tähän
Sun pitää kotona kattoa! Ei noita pysty kuvailla... yhdellä ei ollut housuja, punaiset pikkarit vaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuvailkaa, en voi työkoneelta kattoa
Mulla on suuret rinnat, näytänköhän tuolta sitten vanhanaAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:ja suren usein kuinka mulla on liian pienet rinnat, mutta eivätpä roiku
näin 50 vuoden päästä..
no en usko noilla on tarvinnut imettää 20 lasta, laihtua 50 kiloa ja olla ilman rintaliivejäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on suuret rinnat, näytänköhän tuolta sitten vanhanaAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:ja suren usein kuinka mulla on liian pienet rinnat, mutta eivätpä roiku
näin 50 vuoden päästä..
Niinpä! Onko toi pulpahtanut tuolta housusita vahongossa matkalla kauppaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis toikin nainen, jolla on tuo kiva mahareppu..eikö se kato peiliin ennen kuin lähtee kotoa
Ne on sitä white trashiä, jotka on "ylpeitä itsestään semmosena kun ne on"Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis toikin nainen, jolla on tuo kiva mahareppu..eikö se kato peiliin ennen kuin lähtee kotoa
Tuulipuku onkin oikein tyylikäs nyt.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Eihän suomalaisten pukeutumistavoissa oo enää mitään outoa tai junttia kun noita kattoo