Ei hitsi. Käytiin Prismassa ja mua alkoi epäilyttää... (joo joo ihan turhis hinnoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
minä käyn viikolla 4 eri kaupassa: valintatalossa, k-marketissa, prismassa ja s-kaupassa. tuleepa samalla liikuttua..

Me käydään aina koko perhe yhdessä. Ja mies ei jaksa kierrellä useammassa putiikissa.

Etkös sinä nuukana ihmisenä ymmärrä mikä etu on kiertää eri kauppojen tarjoukset? + perheeseen vapaa-aikaa jää ruhtinaallisesti kun sitä ei tarvitse käyttää kauppoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämä ei nyt tähän liity:
Ja lisäksi mä saan 5% henkilökunta-alennusta Euromarketista.

Onpas huonot henkilökunta-alet teillä. S-ryhmäläisillä ne on 15% ja Keskolla tiettävästi 20%...Ihan vaan näin mainitakseni...

Siis ruoasta 5%. Koti- ja vapaa-ajan tuotteista saa 15%. Mun käsittääkseni Tradekalla on jopa paremmat henkkariedut kuin S-ryhmällä.

minä käyn viikolla 4 eri kaupassa: valintatalossa, k-marketissa, prismassa ja s-kaupassa. tuleepa samalla liikuttua..

Me käydään aina koko perhe yhdessä. Ja mies ei jaksa kierrellä useammassa putiikissa.

Etkös sinä nuukana ihmisenä ymmärrä mikä etu on kiertää eri kauppojen tarjoukset? + perheeseen vapaa-aikaa jää ruhtinaallisesti kun sitä ei tarvitse käyttää kauppoihin.

Meillä on silleen järkevyyden rajoissa 2 kauppaa. Siis jotka kannattaa käydä, muuten kuluu taas bensaa liikaa. Kävelen kyllä päivällä tuohon lähikauppaan ja jos viereisessä kaupassa on joku huipputarjous, niin käyn sen hakemassa.

Niin ja tuo on meidän perheen tapa. Eli perjantaisin käydään koko poppoo yhdessä kaupassa. Siinähän sitä on yhteistä aikaakin samalla :)

Me päätettiin alkaa keskittämään S-etukortille. Ihan vaan sen takia, että meidän paikallinen kauppa on S-market. Eli ei oo järkeä ostaa Euromarketista kun sitten tulee käytettyä kahta korttia.

Nyt kuitenkin mies huomas että ainakin koiranruuissa oli aivan selvä ero. Siis Prismassa oli kalliimpaa. Mä olen huomannut että jotkut tietyt jutut on selvästi halvempia Prismassa kuin Eurossa ja jotkut jutut päinvastoin.

Tiedän että ostoskorin hinta pitäis olla suunnilleen sama noissa kahdessa. Ja lisäksi mä saan 5% henkilökunta-alennusta Euromarketista. Mutta... kun tosiaan keskittäminen kannattaa...

Äh, kummassa sitä oikein pitäis käydä :/

Minusta Euromarketissa käynti on halvinta. Siellä on viikottain paljon tuotteita, joista paljous-alennus tai muuten vai alennus ykkösbonuskortilla. Aika hyviä on alennukset. Mielestäni Prismassa ja Cittarissa ei tällaisia tarjouksia ole, vaan ihan normaaleja tarjouksia, jotka on tarkoitettu ihan kaikille. Ykkösbonus on mielestäni muutenkin hyvä systeemi. Kerralla tulee se kunnon summa, jolla voi ostaa tai ottaa rahana.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:
Ostatteko te koiran ruuatmarketista???? :o

miks helvetisä ei vois ostaa koiranruokia marketista? ai pitäskö ostaa vaan jotain superkallista jostain erikoisliikkeestä??

Meidän Jeppe ei syö mitään muuta kuin Pirkan koiran täysravintoa, vaikka kuin koitettu kaikki eläinkauppojen kalliit raksut. Ja koira on mitä tervein 11-vuotias hurtta, eli hyvin toimivat :)

Me ei olla uskollisia millekään ketjulle vaan käydään missä kullonkin huvittaa. Etukortit on kyl melkein kaikkiin. kannattais tietenki keskittää mut kun ei aina huvita käydä samassa kaupassa :p Tarvii vaihtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämä ei nyt tähän liity:
Ja lisäksi mä saan 5% henkilökunta-alennusta Euromarketista.

Onpas huonot henkilökunta-alet teillä. S-ryhmäläisillä ne on 15% ja Keskolla tiettävästi 20%...Ihan vaan näin mainitakseni...

Siis ruoasta 5%. Koti- ja vapaa-ajan tuotteista saa 15%. Mun käsittääkseni Tradekalla on jopa paremmat henkkariedut kuin S-ryhmällä.

Eli teillä samat siis on kuin S-ryhmällä, paitsi että mielestäni S-ryhmällä paremmat/laadukkaammat keskittämispaikat noille henkkarieduille, esim. Sokos (merkkituotteita), useat S-ryhmän ravintolat yms...

Yhteistyössä