Ei herranjumala, Johanna Tukiainen on palannut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:O Ai se on semmonen.

Heinäkuun lopussa alkoholin vaikutuksen alaisena ajanut kohublondi on saanut syytteen törkeästä rattijuopumuksesta.

Syyttäjä on nostanut syytteen Tukiaista kohtaan törkeästä rattijuopumuksesta. Asia käsitellään Varkauden käräjäoikeudessa kirjallisena, joten viranomaiset odottavat Tukiaiselta vastaanottotodistusta ja vastauksia syytteisiin joulukuun 8. päivään mennessä. Syytettynä on Tukiaisen lisäksi myös mieshenkilö.

Jos Tukiainen palauttaa paperit käräjäoikeuteen päivämäärään mennessä, antaa käräjäoikeus tuomion kirjallisena viikon kuluttua.

Jos kohublondi ei palauta papereita määräaikaan mennessä ja ilmoittaa muutenkin olevansa tyytymätön syytteisiin, käsitellään asia käräjäoikeudessa.

Varkauden poliisi pysäytti Tukiaisen ajaman auton heinäkuun 22. päivän yönä. Poliisn virallisen tiedotteen mukaan Tukiainen puhalsi 2,2 promillen eli törkeän rattijuopumuksen lukemat.

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Tukiaisen neljän kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen kolmesta pahoinpitelystä syyskuun alussa. Tukiainen tuomittiin myös koeaikaan, joka päättyy 31.12.2011.

Johanna Tukiainen k

Väkisinkin tulee miettineeksi mitä sen vanhemmat ajattelee tuollaisesta käyttäytymisestä ja sekoilusta. Minun äiti se varmaan sanoisi että "nyt akka lopetat tuon hölmöilyn tai hommaan sinut pakkohoitoon."

Jotenkin todella surullista tuo touhu. Johanna elää julkisuudesta ja alkoholismin kanssa yhdessä ei hyvä heilu. Jotenkin todella reppana kaikkine aviomies- ja lapsi haaveineen.

Kaikkein surullisinta olisi mielestäni se että yrittäisi toteuttaa haaveensa jonku random homon(eiku sittenki bi..) kanssa.

Tuksuhan on osannut hoidella oman markkinointinsa ja napsii rahaa pähkähulluilla tempauksillaan. Kuka pystyy samaan? Onko aina niin tärkeää säilyttää kasvonsa, koska julkisuus on armotonta järkevillekin. Tänään tunnettu, huomenna ei. Hän ei näyttäisi muutenkaan välittävän millaista huomiota herättää ja koska paheksunnalla voi oikeastikin takoa rahaa ovat markkinoilla kaikki kikat sallittuja. Jo me tällä viestikejutlla todistamme oman kiinnostuksemme ja taivastelemme naista, joka on kullan arvoinen Seiskalle.

Julksuuden tappaa ainoastaan ja vain yleisön täydellinen välinpitämöttömyys.

Suomi on vielä viaton maa viihdemarkkinoiden suhteen.

• Tykkää
Reactions: erinys
[QUOTE="vieras";27735134]Voi tätä myötähäpeän määrää.[/QUOTE]

Sama täällä. Ja hävettää itsenikin puolesta että menin tuon katsomaan. Täytyykin tyhjentää sivuhistoria... :ashamed:

Puhuvat aika hitaasti... Tuleeko joistain lääkkeistä tuollaiseksi? Johannan sisko Juliahan puhuu myös noin. Tai en tiedä enää, jospa on jotenkin saanut noustua, kun ei ole noissa videoissakaan enää ollut.

Mun mies oli tuolla bileristeilyllä, ja kertoi että Tuksu ja muut vipit oli hiihdelleet vielä aamullakin vippipassit kaulassa laivalla. Hassua. Maksoikohan sille kukaan tuosta mitään vai saiko vaan pelkän risteilyn ja ruoat?

Tuksuhan on osannut hoidella oman markkinointinsa ja napsii rahaa pähkähulluilla tempauksillaan. Kuka pystyy samaan? Onko aina niin tärkeää säilyttää kasvonsa, koska julkisuus on armotonta järkevillekin. Tänään tunnettu, huomenna ei. Hän ei näyttäisi muutenkaan välittävän millaista huomiota herättää ja koska paheksunnalla voi oikeastikin takoa rahaa ovat markkinoilla kaikki kikat sallittuja. Jo me tällä viestikejutlla todistamme oman kiinnostuksemme ja taivastelemme naista, joka on kullan arvoinen Seiskalle.

Julksuuden tappaa ainoastaan ja vain yleisön täydellinen välinpitämöttömyys.

Suomi on vielä viaton maa viihdemarkkinoiden suhteen.

Muuten hyvä mutta Tuksun verotettavat tulot viime vuodelta oli todella pienet. Kanarialla joutui jättämän jonnekin baariin vasta maksuksi hupparinsa, kun ei ollut rahaa maksaa laskua. Eli minusta se ei kuulosta siltä että tällä kaikella julkisuudella hän pystyisi elämään mitään glamourelämää.

Puhuvat aika hitaasti... Tuleeko joistain lääkkeistä tuollaiseksi? Johannan sisko Juliahan puhuu myös noin. Tai en tiedä enää, jospa on jotenkin saanut noustua, kun ei ole noissa videoissakaan enää ollut.

Julia Tukiainen raivosi siskolleen: ”Pidä pääsi kiinni h**ra!”
Viihdeuutiset, 13.8.2012, 9:00 · Stara.fi

Kohusiskokset Johanna ja Julia ovat viettäneet jo jonkin aikaa hiljaiseloa. Äskettäin saimme lukea, miten Julia Tukiainen oli kiidätetty koomassa sairaalaan. Nyt kohublondi lienee paranemaan päin, sillä hän raivoaa kovin sanoin perheelleen Facebookissa.

Julia Tukiainen on raivostunut vanhemmilleen, jotka ovat pyytäneet aikuisia tyttäriään maksamaan vuokraa asumisestaan perheen talossa Helsingin Jollaksessa.

- Tekisi mieli hakata joku.. v**uttaa. Mun vanhemmat mm. luulevat, että tää on joku v**un hotelli. He saavat vuokransa, pärjätköön sillä. Jumalauta. Kaikki ajattelevat vaan rahaa, rahaa tule ja sillä siisti. V**tu, että v**uttaa. Mun vanhemmat saavat kuolla rauhassa Sollentunaan, mä olen sillä välin muilla mailla, Julia kirjoitti Facebookissa.

Julia Tukiainen raivosi siskolleen: ”Pidä pääsi kiinni h**ra!” – Stara

olihan tuo tuksu ollu porsastelemassa erään satakuntalaiselaisen pyöräkerhon tiloissa koko viikonlopun jokin aika sitten..
itse en osallistunut, enkä olis halunnukkaan. :D

sopoa pahimmasta päästä. seiska käyttää sairasta ihmistä levikin edistämiseen. ruokkii vieläpä päihdeongelmaa. ja aivottomat ihmiset lukee ja tirskuu toisen sairaudelle

Väkisinkin tulee miettineeksi mitä sen vanhemmat ajattelee tuollaisesta käyttäytymisestä ja sekoilusta. Minun äiti se varmaan sanoisi että "nyt akka lopetat tuon hölmöilyn tai hommaan sinut pakkohoitoon."

Äitisi joutuisi harmikseen huomaamaan, että täysi-ikäistä lasta ei saa pakkohoitoon päihdeongelman ja/tai hölmöilyn vuoksi. Mutta tokihan aina voi yrittää uhkailla.

Yhteistyössä