Ei herkille!!!(sisältää sanan seksi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja t
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

t

Vieras
Tuli miehen kanssa puheeksi että kyllä vaan näin on että naisen EI tarkoittaa KYLLÄ ;) Vaikka olenkin kovin suostuvainen ja antelias niin silloin harvoin kun kieltäydyn väsymyksen tms takia ja sanon ei, ei paljon tarvitse sanoa ja tehdä kun jo suostun :D Mutta ihan hyvä että noi miehet jaksaa ruinata silloinkin kun me naisen kieltäydytään koska mikäs muukaan parisuhdetta ja näinollen perhelämääkin paremmin parantaisi kuin säännöllinen seksi! Muistakaahan kaikki laittaa niin usein kun mahdollista muksut hoitoon ja viettää aikaa kahdenkesken lakanoiden välissä niin parisuhdekin toimii paljon paremmin =)

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Tuli miehen kanssa puheeksi että kyllä vaan näin on että naisen EI tarkoittaa KYLLÄ ;) Vaikka olenkin kovin suostuvainen ja antelias niin silloin harvoin kun kieltäydyn väsymyksen tms takia ja sanon ei, ei paljon tarvitse sanoa ja tehdä kun jo suostun :D Mutta ihan hyvä että noi miehet jaksaa ruinata silloinkin kun me naisen kieltäydytään koska mikäs muukaan parisuhdetta ja näinollen perhelämääkin paremmin parantaisi kuin säännöllinen seksi! Muistakaahan kaikki laittaa niin usein kun mahdollista muksut hoitoon ja viettää aikaa kahdenkesken lakanoiden välissä niin parisuhdekin toimii paljon paremmin =)

Lakanoiden välissäkö ei voi aikaa viettää jos muksut on kotona? Niin no tietysti jos tarkotus on koko päivä lakanoiden välissä viettää niin parempi kyllä onkin että muksut on hoidossa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja t:

Lakanoiden välissäkö ei voi aikaa viettää jos muksut on kotona? Niin no tietysti jos tarkotus on koko päivä lakanoiden välissä viettää niin parempi kyllä onkin että muksut on hoidossa :laugh:

No mieluiten kyllä muksut hoitoon sillon kun koko päivä aiotaan sängyssä viettää ;) Välillä kaipaa muutakin kun yöllä pimeessä rakastelua =)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos minun ei ruinattaisiin aina kylläksi niin en kyllä itseäni kovin onnekkaana pitäisi...

Miksi et?

Haluan että mieheni kunnioittaa mitä sanon eikä jyrää omaa tahtoaan läpi, toimii myös toisin päin. Siksi en.

No jos kerran sitä mieltä olet niin tuskin annat jyrätä. Mä itse uskon samaan mitä Anna- Leena Härkönen sanoi joskus, eli parisuhteet voisivat paremmin jos naiset antaisivat joskus silloinkin kun ei huvita. Seksin voi ottaa hauskanpidon kannalta, eiköhän siinä itsekin sitten innostu ;)

Jos minun ei ruinattaisiin aina kylläksi niin en kyllä itseäni kovin onnekkaana pitäisi...

Miksi et?

Haluan että mieheni kunnioittaa mitä sanon eikä jyrää omaa tahtoaan läpi, toimii myös toisin päin. Siksi en.

No jos kerran sitä mieltä olet niin tuskin annat jyrätä. Mä itse uskon samaan mitä Anna- Leena Härkönen sanoi joskus, eli parisuhteet voisivat paremmin jos naiset antaisivat joskus silloinkin kun ei huvita. Seksin voi ottaa hauskanpidon kannalta, eiköhän siinä itsekin sitten innostu ;)

Aivan, ja jos miehetkin siivoisivat ja hoitaisivat lapsia myös silloin kun ei huvita. Sen voi ottaa hauskanpidon kannalta, ja eiköhän siinä sitten itsekin innostu. :)

No sillon ku se rastapäämies pani mua huonossa asennossa meidän sohvalla ja mä sanoin "ei", niin kyllä se tarkotti ihan että "EI!"

Onneksi oma mies tajuaa, että ei on ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No sillon ku se rastapäämies pani mua huonossa asennossa meidän sohvalla ja mä sanoin "ei", niin kyllä se tarkotti ihan että "EI!"

Täh?

Joo, sit se soitti vihasena poliisilaitokselta ja huusi mulle, että oli joutunut ihan putkaankin. Hänen lausuntonsa mukaan olin erittäin innokas seksiin hänen kanssaan. Millään tavalla hän ei nähnyt sitä ongelmana, että hänellä itsellään oli B-hepatiitti ja HIV.

Siksi näen punaista, jos joku väittää, että naisen ei tarkoittaa kyllä. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Luulisin että tässä ketjussa nyt tarkoitettiin vähän huumorimielessä tätä parisuhteessa tapahtuvaa kieltäytymistä eikä esim raiskausta tms pakottamista..

Mä en näe siinä parisuhteessakaan vaan mitään huumoria.

Täh?

Joo, sit se soitti vihasena poliisilaitokselta ja huusi mulle, että oli joutunut ihan putkaankin. Hänen lausuntonsa mukaan olin erittäin innokas seksiin hänen kanssaan. Millään tavalla hän ei nähnyt sitä ongelmana, että hänellä itsellään oli B-hepatiitti ja HIV.

Jeps, kyllä naisen ei on aina ei. Oli se toinen sit oma tai naapurin mies.

Täh?

Kannattas muittenkin ajatella asiaa tältä kannalta, ettei miehille vaan ihan oikeesti tule käsitys, että ei tarkottaa kyllä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mun ei tarkottaa aina ei.Tosin kertaakaan en oo seksistä parisuhteissa kieltäytyny...

Samoin =)

Meillä ei ruinausta harrasteta, tuntisin itseni lähinnä pelkäksi panoksi, jos mies ruinais seksiä :x

Ihan vaan ilmaan heittäen: Näinhän ne raiskaajatkin ajattelevat, vaikka nainen sanoo EI, väittävät naisen EI:n tarkoittavan KYLLÄ.

Toisekseen jos seksistä kieltäytyisin, minulla on sen verran fiksu mies ettei "pakottaisi" minua mihinkään mihin sillä hetkellä en halua.

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Luulisin että tässä ketjussa nyt tarkoitettiin vähän huumorimielessä tätä parisuhteessa tapahtuvaa kieltäytymistä eikä esim raiskausta tms pakottamista..

Parisuhteessa ne miehet sitten oppivat, että Ei on Kyllä. Ja seuraavassa suhteessa elävät saman logiikan mukaan... Ja eivät voi ymmärtää, että joillekkin se EI on ehdoton EI... :/
Jos vakavasti puhutaan.

Yhteistyössä