ei hemmetti voi olla totta!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herne nenässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herne nenässä

Vieras
Taasko se hernetätiä koskeva ketju poistettiin? Mitähän hemmetin ihmeellistä siinä nyt sitten oli!!???!!! Olin just siihen vastaamassa niin jäi jumimaan enkä edes haulla löytäny enää ( jep, olen kirjautunut mutta en oikeastaan ikinä mustana kirjoita ). Jos se tosiaan poistettiin niin ihmettelen kyllä kriteerejä millä täällä toisia ketjuja poistellaan ja toisia ei. Ja jos se jossain vielä on ja voi hyvin niin... anteeksi =) en sitten vaan sitä sokea nähnyt

Mäkin meinasin ruveta kirjoittamaan oikein ajatuksen kanssa vastausta, mutta onneksi en ehtinyt. Muutenkin koko päivä ollut ihan hanurista, niin pitkän kirjoituksen katoaminen kuin pieru saharaan olisi saanut pari rokkapurkkia meikäläisenkin henkitorveen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mäkin meinasin ruveta kirjoittamaan oikein ajatuksen kanssa vastausta, mutta onneksi en ehtinyt. Muutenkin koko päivä ollut ihan hanurista, niin pitkän kirjoituksen katoaminen kuin pieru saharaan olisi saanut pari rokkapurkkia meikäläisenkin henkitorveen.

Sori. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Eipä mitään :D Yleensä kuittaan pitkän kirjoitukseni katoamisen virtuaaliavaruuteen kutakuinkin painokelvollisin sanankääntein, mutta tänään olisin varmaan heittänyt koko kannettavani seinään :/

Sillä on vissi ero, kun kirjoitetaan yleisellä tasolla asioista. Kun kirjoitus on osoitettu suoraan tietylle nimimerkille loukkaavaan sävyyn, puutun asiaan.

Ok, arvasinkin jo että sinä olit asialla, miksiköhän =) En kyllä hernetätiä mielestäni loukannut, kylläkin kyseenalaistin hänen mielipiteensä. Oletko jätkä varma ettet ole ikinä puolueellinen näissä poistoissa yms? Äskeisessä viestissä unohdin muuten mainita että olin kys. ketjun ap mutta senhän sinä tiedätkin

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Eipä mitään :D Yleensä kuittaan pitkän kirjoitukseni katoamisen virtuaaliavaruuteen kutakuinkin painokelvollisin sanankääntein, mutta tänään olisin varmaan heittänyt koko kannettavani seinään :/
Joo ja Jätkä ois tietty saanu syyt niskoillensa

:D

Sillä on vissi ero, kun kirjoitetaan yleisellä tasolla asioista. Kun kirjoitus on osoitettu suoraan tietylle nimimerkille loukkaavaan sävyyn, puutun asiaan.

mutta joku nimimerkki itse saa kirjoittaa täyttä kakkaa. Itsehän tuossa toisessa ketjussa ainakin alettiin kehumaan miten eletään yhteiskunnan tuilla keplotellen. ENkö saa veronmaksajana sanoa että halauisin verorahojeni menevän todelliseen tarpeeseen ja oikeaan käyttöön eikä ihmisille jotka haluaa elämän läpi mahdollisimman kevyesti, vähällä työnteolla ja vähällä "omalla" rahalla

heitänpä tähän ketjuun kysymyksen kaikille:

mikä hitto siinä herniksessä niin kovin herättää tunteita puoleen ja toiseen??

ja tätä ihmettelen syystä, että sen jutut on minun mielestäni niin tylsiä etten yleensä jaksa niitä edes avata :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Joo ja Jätkä ois tietty saanu syyt niskoillensa

:D
Olisin saattanut ottaa junnun rynnäkkökiväärin mukaani ja käydä Jätkällä iltakahvilla. No ei sentäs...tänään on vaan joka ainoa asia, mihin olen ryhtynyt, mennyt ihan persiilleen. Siispä en aiokaan enää tänään tehdä muuta kuin katsoa telkkaria *odottaa, että telkkari posahtaa*

poistele vaa viestejä jätkä mut otapa huomioon myös se mitä hernetäti kirjottaa. Minua loukkaa se että verorahoilla elellään väärin ja hernetäti yllyttää vielä siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

mutta joku nimimerkki itse saa kirjoittaa täyttä kakkaa. Itsehän tuossa toisessa ketjussa ainakin alettiin kehumaan miten eletään yhteiskunnan tuilla keplotellen. ENkö saa veronmaksajana sanoa että halauisin verorahojeni menevän todelliseen tarpeeseen ja oikeaan käyttöön eikä ihmisille jotka haluaa elämän läpi mahdollisimman kevyesti, vähällä työnteolla ja vähällä "omalla" rahalla

Näin minunkin mielestäni, hernetädin mielipidettä kritisoitiin mutta myöskin joku puolusteli. Kukaan ei häntä haukkunut, mielipiteensä kertoi monikin.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:

ja tätä ihmettelen syystä, että sen jutut on minun mielestäni niin tylsiä etten yleensä jaksa niitä edes avata :ashamed:

No en tiedä yleisesti,mut tässä tän päiväsessä jutussa kyl oli aivan käsittämätöntä se,et se oikein kannusti ihmisiä kikkailemaan niillä tuilla. Sellanen toiminta vaan saa mut näkemään punasta..

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
poistele vaa viestejä jätkä mut otapa huomioon myös se mitä hernetäti kirjottaa. Minua loukkaa se että verorahoilla elellään väärin ja hernetäti yllyttää vielä siihen.

Hernis ei todellakaan ole ainoa että ihan sutta otat yhden nikin hampaisiisi!

ENkö saa veronmaksajana sanoa että halauisin verorahojeni menevän todelliseen tarpeeseen ja oikeaan käyttöön eikä ihmisille jotka haluaa elämän läpi mahdollisimman kevyesti, vähällä työnteolla ja vähällä "omalla" rahalla

Ethän sinä voi määrätä mitä niillä sinun verorahoillasi tehdään,niinkuin minäkään en omistani.
Vaikka eihän ne ole meidän,yhteisiä ne mun käsittääkseni on...

HERNETÄTILLÄ on vahvat mielipiteet ja niitä on paljon (ja HERNETÄTI uskaltaa kirjoittaa niistä mustana, toisin kuin moni muu meistä).. HERNETÄTI on usein vähäosaisen puolella, osaa katsoa asioita eri perspektiivistä kuin me muut.

lisäksi HERNETÄTI osaa kertoa miten suurikin perhe elätetään kaksi viikkoa summalla X euroa (=hyvin vähän rahaa), erityisesti tämän takia HERNETÄTI on monelle meistä enemmän kuin tarpeellinen.. (varmasti myös minulle jossain vaiheessa) :)

Alkuperäinen kirjoittaja nope:
ENkö saa veronmaksajana sanoa että halauisin verorahojeni menevän todelliseen tarpeeseen ja oikeaan käyttöön eikä ihmisille jotka haluaa elämän läpi mahdollisimman kevyesti, vähällä työnteolla ja vähällä "omalla" rahalla

Ethän sinä voi määrätä mitä niillä sinun verorahoillasi tehdään,niinkuin minäkään en omistani.
Vaikka eihän ne ole meidän,yhteisiä ne mun käsittääkseni on...

en saakaan, mutta joskus tulee mieleen että kunpa voisi korvamerkitä ne ja karsia tietyt käyttötarkoitukset pois. Ja mitä enemmän väärinkäytöksiä on sitä enemmän me veronmaksajat maksetaan veroja.*
joskus tulee mieleen että hitsi vie kun ei tullut suostuttua kunnallisvaaliehdokkaksi ja tungettua sitten jonnekin lautakuntaankin vielä päätöksiätekemään

Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:

No en tiedä yleisesti,mut tässä tän päiväsessä jutussa kyl oli aivan käsittämätöntä se,et se oikein kannusti ihmisiä kikkailemaan niillä tuilla. Sellanen toiminta vaan saa mut näkemään punasta..

Tämäpä on juuri se asia joka ap:n otsalohkoa kaiversi monen aloitusketjun verran. Joista muuten tämä se ainut olemassa oleva =)