ei hemmetti tätä palstaa (kerhosta)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jokunen

Vieras
Haluan erota kerhosta eikä tuo eroa kerhosta toiminto toiminut. :kiäh:
Ja tiedän,voin kertoa kerhon perustajalle että poistaa mut kerhosta.

Kunhn valitan täällä. :snotty:
 

Yhteistyössä