J
jokunen
Vieras
Haluan erota kerhosta eikä tuo eroa kerhosta toiminto toiminut. :kiäh:
Ja tiedän,voin kertoa kerhon perustajalle että poistaa mut kerhosta.
Kunhn valitan täällä. :snotty:
Ja tiedän,voin kertoa kerhon perustajalle että poistaa mut kerhosta.
Kunhn valitan täällä. :snotty: