Ei helvetti, mä en tajuu yhtään tupakoivia, raskaana olevia!!!

punatukkainen

Aktiivinen jäsen
09.01.2005
2 604
0
36
Tänään sitten tajusin, että toi yks naapuri on raskaana. Tuleva äiti käveli rööki huulessa vastaan. Mietin jo jonkun aikaa, et näänkö harhoja.
Miten joku voi olla niin itsekäs, eikä ajattele vauvaansa yhtään. Kertokaa mulle miksi jotkut on niin tyhmiä!!??
Kiitos, kun sain purkautua! :o

Noh, joillekin tuntuu olevan hyvin vaikeeta se lopettaminen. Ehkä he tuntevat syyllisyyttä siitä tarpeeksi, ilman että ulkopuoliset siihen puuttuu :/
Ymmärrystä hyvät naiset, älkää taas sortuko sortamaan kanssanaisia :D :D

kyllä muakin säälitti ku oltiin tuon naapurin kanssa samaan aikaan raskaana. kolmen päivän ero lasketuissa ajoissa ja se poltti alusta loppuun asti.. Hän vain sanoi, ettei kertakaikkiaan pysty lopettaa ja piilossa hän aina poltti..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon aina lopettanut kun raskaustesti on näyttänyt plussaa, ihan noin vain, ei tuskaa... toki oon aina aloittanut uudestaan, kun imetys on loppunut.

miksi enää aloittaa uudestaan.. tosi tyhmää jos on siitä irti päässyt ja lopettaminen ollut piis of keik

Mä oon aina lopettanut kun raskaustesti on näyttänyt plussaa, ihan noin vain, ei tuskaa... toki oon aina aloittanut uudestaan, kun imetys on loppunut.

Näin muuten mullakin, tosin esikon aikaan kerkesin polttaa viikon, mutta muiden kanssa oon lopettanut jo suunnitteluvaiheessa.

*pian 2kk ilman tupakkaa* :D

Oli se aika katsottavaa kun molempien kummilapsieni äipät veti vatsa pystyssä posket lommossa tupakkaa...Mulle raskaus olis sen verran suuri asia et tupakan kakkeli sais jäähä heti pois!Mut en lähe solvaamaan sen kummemmin tupakoivia äitejä..Jokainen saap tehä omat päätelmänsä voiko se nortti huulessa tehdä muksulle hyvää vai ei..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

miksi enää aloittaa uudestaan.. tosi tyhmää jos on siitä irti päässyt ja lopettaminen ollut piis of keik

Niin, sitä mä itsekkin ihmettelen...

Ite poltin kun ootin molempia, muutaman päivässä. Lapset terveitä,normaalipainoisia kun syntyi ja kehittyneet normaalisti, ei allergioita ei mitään. Mutta jos kolmannen saisin, en polttas.

Mun oma äiti on polttanut oottaessaan mua ja mun pikkuveljeä. Itsellä ei tullut mieleenikään polttaa kun ootin meidän neitiä. Olen äidin kanssa avoimesti puhunutkin etten ymmärrä raskausaikana polttavia ja etten tykkää kun kuulin et hän on polttanut oottaessaan meitä. Omaa tyhmyyttähän se on.

Alkuperäinen kirjoittaja lollero:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Omaa tyhmyyttähän se on.

Vai miten olisi ihan vaan VOIMAKAS RIIPPUVUUS tyhmyyden sijaan. Sitä on ilmeisesti vaikea tajuta.

En mä tiedä. Mä tykkään pelata pelikoneilla ja oluestakin tykkään. Oon riippuvainen käsitöistä ja lukemisesta. Mut ilman noita kaikkea voin olla kun on pakko ja itse sen tarpeelliseksi näen.

tupakka koukuttaa kuulemma pahemmin kuin heroiini. jotkut onnekkaat pääsevät siitä eroon toisilla ei sisu riitä, onnekkaimmat eivät ole koskaan alottaneetkaan tupakointia.
lopettaessa kyse ei siis olekaan tyhmyydestä vaan yksinkertaisesti tahdonvoiman puutteesta. en väitä tupakointia viisaaksi tavaksi, mutta oikeuttaako tupakointi haukkumaan toisia ihmisiä tyhmiksi, onko se sitten paljonkin viisaampi joka toisia sortaa?

Yhteistyössä