Ei helveta mikä akka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
tuo minun äidin yläkertalainen on. Myös mukaan luettuna oma tytär ja tyttären ystävä. Eli siis eilen tilanne tämä; Olimme vaihtamassa sohvakalusteita vanhemmilleni mieheni kanssa siten että vanha ulos uusi sisään ja yksi 3 hengen sohva jäi myös odottamaan kuljetusta rappukäytävän eteen ulkopuolelle. Eli siis kaksi sohvaa odotti pysty asennossa ulkona kuljetusta pois. Nooh tämän rouvan tytär 12v ja ystävä ilmeisesti saman ikäinen niin maleksivat rapppukäytävässä istuskelle ja tiellä kun kannoimme sohvia ja pyysimme useaan otteeseen siirtymään pois edestä mutta aina vain takaisin istumaan siihen keskelle rappuja. Ei tuo vielä mitään lähdimme hakemaan peräkärryä viereiseltä bensa-asemalta olimme poissa max.10min ja nämä ihanat teinit olivat sitten päättäneet siitä yhdetä sohvasta mennä ruuvaamaan jalat pois, nooh menin ystävillisesti pimpottamaan ja tiedustelmaan tytöiltä että missä sohvan jalat ovat. Vastaus on ei me mitään olla tehty ei me olla mihinkään kosktettu mistä me voistais tietää ja kikatusta päälle. Tämän talossa olevan äiti sattui tulemeen juuri sopivasti kotiin kun olin tiedustelemassa että missä jalat ovat. Akka se sitten päätti myös ettei hänen tyttö ole mitään tehnyt ja alkoi aukomaan päätään minulle ja totesin vain että keskustele tyttösi kanssa ja keverin myös että mitä varastaminen/ilkivalta on. Taas totesi akka että ei oo mitään tehnyt, ihmettelin vaan suuresti että miten voi olla heti noin varma kun ei asiasta ollut keskustellut yhtään tyttärensä kanssa ja tyttären kaverin kanssa. Onneksi olivat piilottaneet rappukäytävässä olevien rattaiden taakse nuo jalat ja saatiin takaisin ne. Mainitsin sitten tänään tälle kyseiselle akalle asiasta missä olivat ja että onneksi löytyi. Akka vaan totesi että en minä kyllä usko että ovat sitä tehneet ja että häntä ei asia kiinnosta yhtään. Pyysin edelleen keskustelemaan tapahtuneesta tyttärensä kanssa ja sanoin että odottaa vielä muutaman vuoden niin tulee kunnon ilkivallan tekijä. Sitten akka totesi vaan että niin taidan odottaakin ja meni sisälle. Ei voi muuta sanoa että akalla maha pystyssä talo täys koiria ja 3 mukulaa ennestään... Että ärsyttää tuollaiselle asenteella olevat muijat ja ihmiset yleensä.

Kyllähän noita tuntuu joka taloon mahtuvan valitettavasti!!Olihan tuo aika tympeää käytöstä tolta akalta, kyllä varmaan moni, itse mukaan lukien olisin tentannut lapseltani asiasta vaikken olisi uskonutkaan hänen tehneen tempausta, mutta ilmeisesti tuo nainen on sellainen joka luulee ettei lapsensa ikinä tee mitään pahaa...

mutta valitettavasti näitä tällaisia kaiken tietäviä ja ei minun lapseni -tyyppejä on myöskin olemassa. Toivoisin, etten koskaan sellaisii joudu törmäämään koska he ärsyttävät lyhytkatseisuullaan niin kovin.

heti kertoneet mihin olivat ne piilottaneet. Niin ja se akka vielä kehtas tänään sanoa että vie romut pois äläkä siihen jätä. Paha niitä viedä heti pois jos ei sitä perä kärriä saa. Eipä se ollut ainot outo tapaus tänään tässä. Vein aamulla vanhempieni roskat pihalle ja jäin sauhuttelemaan aamu tupakin tuohon rapusta tuli joku vanhempi rouva ja tehvehti minua kättä nostamalla vaikka en tuntenut samoin sitten tein. Mummo rupesi kovasti nykimään naapurin pojan jippo pyörää mikä lukossa ja pettyi kun ei sitä siitä saanutkaan. Jotain yritti sönköttää minulle venäjäksi? ei puhunut suomea pyörähti parikertaa ympäri ja lähti mäkeä kävelemään ylös. En voi muuta sanoa että on pokkaa yrittää varastaa tavaraa toisen naaman edessä. Yritti siis myös paria muutakin pyörää ottaa...

Yhteistyössä