Kamala akka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin lenkillä koiran, vauvan ja 4- ja 5-vuotiaiden kanssa. Matkalla on semmonen metsittynyt alue, josta isommat meni läpi. Siinä on vanha traktori, jota kukaan ei ole tarvinut aikoihin, 5-vuotias meni sitten katsomaan sitä n.metrin päästä. Viereisestä talosta pyyhälsi ulos vanhempi nainen, joka karjui: "nyt kersat helevettiin sieltä ja äkkiä!". Mä kuljin jo vähän kauempana, enkä tajunnut edes huutaa mitään takaisin. Akka jäi rappusille kyttäämään pitkäksi aikaa, että lapset oli melkein mun luona ja sitten siirtyi sisään kyttäämään ikkunasta.
Kyllä lapsille voi sanoa, jos ne on väärässä paikassa, mutta ei mun mielestä tarvi ruveta huutamaan ja haukkumaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Aika karua, mutta jos te olitte sen tontilla & sen traktorin vieressä.

Metsittynyt alue, jota ei tosiaankaan kenenkään tontiksi tunnistaisi. Ja vaikka lapset olis ollutkin niiden tontilla, niin mun mielestä olisi voinut puhua järkevämmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Metsittynyt alue, jota ei tosiaankaan kenenkään tontiksi tunnistaisi. Ja vaikka lapset olis ollutkin niiden tontilla, niin mun mielestä olisi voinut puhua järkevämmin.

Olihan siellä talo...

Järkevämmin voisi toki silti puhua.

Olihan siellä talo...

Ei ollut taloa, vaan tuo nainen hyökkäsin parinsadanmetrin päästä, tien toiselta puolelta.

Olihan siellä talo...

Ei ollut taloa, vaan tuo nainen hyökkäsin parinsadanmetrin päästä, tien toiselta puolelta.

Jaa....kirjoitit että viereisestä talosta, ja aattelin että siinä olisi ollut talo.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä