Ei helv taas se teki sen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Siis toi ipana |O |O |O sen verran että vessassa kävin, niin heti on koneesta revitty näppäimiä irti eikä niitä tietenkään saa takasin kiinni enää. Jumankauta aina se ehtii joka paikkaan! En taas unenpöpperössä tajunnu että kone on auki kun ekana painelin vessaan herättyäni.. :kieh: :kieh: :kieh:

:wave:
Mä oon sitä mieltä että läppäreiden näppäimistön on takuulla suunnitellut mies. Nainen ei olis koskaan suunnitellut näppäimiä jotka irtoaa ja joita ei saa enää kiinnitettyä takaisin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
:wave:
Mä oon sitä mieltä että läppäreiden näppäimistön on takuulla suunnitellut mies. Nainen ei olis koskaan suunnitellut näppäimiä jotka irtoaa ja joita ei saa enää kiinnitettyä takaisin. :xmas:

Niin sen täytyy olla :D Ei mutta oikeesti mua ärsyttää ihan hitosti kun aina pitää tuon ipanan olla rikkomassa jotakin, nyt uusin villitys on se, että heitetään ruokalautanen lattialle kun on syöty :headwall: ja siis heti kun herää niin pitää olla jotain rikkomassa ja repimässä. Menee hermo :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Niin sen täytyy olla :D Ei mutta oikeesti mua ärsyttää ihan hitosti kun aina pitää tuon ipanan olla rikkomassa jotakin, nyt uusin villitys on se, että heitetään ruokalautanen lattialle kun on syöty :headwall: ja siis heti kun herää niin pitää olla jotain rikkomassa ja repimässä. Menee hermo :ashamed:

Ja meillä muuten sama homma! Voi taivas mikä sotku siitä tulee, meil on keittiön kaapit ihan ruokaoöydän vieressä, ja joka kerta saan jokaisen kaapin oven jynssätä syönnin jälkeen :kieh:

Mitäs tuo nyt on.. 1v 8kk. Niinkuin kaveri tuossa justiin sanoi, mulla oli liian helppo tuo esikoinen, oli tottunut siihen ettei tarvi menettää hermojaan joka päivä ja nyt tän toisen kanssa sitten tuntuu, että mikä sitä vaivaa kun mikään ei mee kaaliin :headwall:

täälläkin on pieni teknikko.. tietokone (mulla siis pöytäkone) sammutetaan tai laitetaan päälle, tv:tä renkataan, tiskikone, pesukone,hella, pakastimen ovi .. koko ajan saa olla kieltämässä ja seuraamassa missä menee :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
täälläkin on pieni teknikko.. tietokone (mulla siis pöytäkone) sammutetaan tai laitetaan päälle, tv:tä renkataan, tiskikone, pesukone,hella, pakastimen ovi .. koko ajan saa olla kieltämässä ja seuraamassa missä menee :whistle:

:hug: toivotaan että aika menee nopsaan ja lapset viisastuis mahdollisimman pian :)

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:

:hug: toivotaan että aika menee nopsaan ja lapset viisastuis mahdollisimman pian :)

Minä, vanha pasifisti, oon alkanut pitää armeijaakin Suomen valtion lahjana kaikille poikalasten äideille :saint: Tosin sinne on vielä jokunen vuosi aikaa mutta onhan se ikään kuin valoa tunnelin päässä :ashamed: :D

Yhteistyössä