Ei helv***i tuota anoppia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Damn!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Damn!

Vieras
Lupasi tulla katsomaan 2v tyttöämme muutaman tunnin että päästään miehen kanssa kahdestaan syömään ja käymään jossain. Ennenkuin lähdimme klo 15 kerroin aivan selvällä suomenkielellä "tyttö on syönyt klo 14. Kun tulee nälkä,jääkaapis on perunalaatikkoa valmiina,tulen klo 19 kotiin koska lapsi käy 20 nukkumaan niin mennään suihkuun kun on tukanpesupäivä"+soita jos tulee jotain ym..tulin kotiin klo 19. Valot kaik pois. Anoppi nukuttaa lasta makkarissa. Väitti että on muka väsy,ei todellakaan ollu,naama oli ihan kuivunutta räkää täys ja tahrainen yöpaita pääl+pissanen vaippa!sanoin että minähän sanoin että mennään vielä kylpyyn ym,kun toisen tukka tosiaan on ihan räässä kun on ihan nuhainen,ja kysyin onko syönyt edes iltapuuroa??"eei,kun annoin tommosen danonino-jugurtin,etkös sä sitä ollut tarkoittanutkin?ollaan me leipääkin syöty tässä!"JOO,JUST SITÄHÄN MÄ TARKOTIN,VOI PERKULE!onko ihminen tyhmä vai esittääkö vaan?pitäishän aikuisella ihmisellä joku järki olla!? Kerran oli tyttö senluona yötä ja anoppi tokasi kun aamulla hain "en osanut keittää puuroa niin annoin aamupalaksi ne muutamat nakit mitä eilisestä jäi.." räjähdän joku päivä.

Ööö.. Kuulostaa kyllä melko epänormaalilta. Kai sen nyt lapsia pitäis osata hoitaa jos oman lapsensakin on hengissä saanu pysymään aikoinaan. En kyllä jättäis lastani hoitoon tommoselle.

Miksi sua siis suututtaa? Mua lähinnä ihmetyttää kuinka kiittämätön ja tyly sinä voit olla?
Mitä anoppi teki väärin? Mistä sinä tiedät onko nuhainen ja räkäinen lapsi halunnut väsyneenä jo nukkumaan, kun et paikalla ollut! Olisiko pitänyt pitää hereillä ihan hummailemassa olevaa mammaa varten? Kaikkea sitä kuulee. Oleppa kiitollinen järkevästä anopista ja vaijda säveltä. Ja niin, pyydä anteeksi siltä kukkapuskan kanssa!

No tommosia ne on, mummut ja papat. Mua ei itseeni henk.koht haittaa nuo syömiset ym, pääasia että jotain syövät, mutta nukkumaanmeno liian aikaisin on meidän perheessä sama kuin uneton yö, eli jos meillä mummu nukuttais tytön klo 19 ni varmaan heräisi puolen yön jälkeen ja sen jälkeen ei kukaan nukkuisi. Onneks ei mummun tarvii olla tyttöä iltaisin hoitamassa, paitsi jos ollaan molemmat töissä tai jossain kahdestaan, sillon jää lapset kaikki mummulaan yökylään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tommosia ne on, mummut ja papat. Mua ei itseeni henk.koht haittaa nuo syömiset ym, pääasia että jotain syövät, mutta nukkumaanmeno liian aikaisin on meidän perheessä sama kuin uneton yö, eli jos meillä mummu nukuttais tytön klo 19 ni varmaan heräisi puolen yön jälkeen ja sen jälkeen ei kukaan nukkuisi. Onneks ei mummun tarvii olla tyttöä iltaisin hoitamassa, paitsi jos ollaan molemmat töissä tai jossain kahdestaan, sillon jää lapset kaikki mummulaan yökylään.

Ap:n tapauksessa lapsi meni tuntia liian aikaisin nukkumaan. Meneekö teillä yöuni pilalle 1 tunnista?

outoa jos ei osaa keittää puuroa ja itselläänkin lapsia. käykö ihan täysillä vai oliko sulla joku sellainen oma ohje, jota ei usaklatanut alkaa tehdä? joku erikoispuuro johon tulee jotain erikoisryyniä ja raastettua sitä ja tätä ja tiesi jo etukäteen että ei kelpaa sama miten tekee?

miksi ostat danoninoja jne jos ne ei ole syötäväksi? ei kai kukaan aikuinen ihmienn vedä naamaansa danoninoa?

Löysää vähän narua ja totuttele siihen että jokainen hoitaa lasta omalla tyylillään. Lapsesi ei mene pilalle siitä että anoppi antaa silloin tällöin jogurttia ja nakkia.

Ja tuosta nukkumaanmenosta. Lapsi saattoi hyvinkin olla väsy ja anoppi hyvää hyvyyttään pisti väsyn, nuhaisen lapsen jo nukkumaan. Toisekseen, saattoi ajatella siinä myös teitä. Alatteli että teille olisi kiva yllätys tullessanne että lapsi olisikin jo nukkumassa ja saisittel jatkaa illan viettoa kahden. Ei kauhean tuomittavaa mielestäni..

Alkuperäinen kirjoittaja cha cha:
tää ap on just sellanen kunnon valittaja äiti joka osaa tehdä asiat aina oikein... hitsi vie mä voin kuvitella sun mies paran

näin. lastenhoitoavusta ollaan kiitollisia jos sitä saadaan. jos ei kelpaa sitten hoidetaan itse.

valittaa saa jos joku on lyönyt lapsia tai ollut epäreilu serkuksille (toinen on aina eka tai saa aina enemmän jne) tai muuten vähättelee lasta.

mistään syömisistä ei valiteta jos ilmaisat hoitoapua saa.

Mun mielestä anopin pitäs tajuta suomen kieltä eli jos on sanottu et tullaan kylvettään jne, ni pitäis sitten anopin toimia sen mukaan eikä omin päin, samoin on ton nukkumaanmenoajan kanssa. Ja kerran ei osaa puuroa keittää niin jättää sit ne hommat muille muttei säveltele itekseen mitä sattuu. Musta puuro on aika kaukana nakeista.

Mitä väliä yhdestä iltapuurosta kun tyttö oli kuitenkin saanut muuta iltapalaa? Ja kylvyssähän voi käydä vaikka sitten heti aamusta, tuskin lasta haittaa se räkäinen tukka. Aika turhasta vedit herneet nenukkiin...

Musta JA mun miehestä on tärkeää,että lapsi syö suht terveellisesti ja on puhdas ym. Vältetään sokeria iltaisin varsinkin ja ei nakit aja kaurapuuron asemaa! Musta tuntuu että anoppi haluaa vaan päästä helpolla,olis se nyt voinut edes naaman pestä ja kuivan vaipan vaihtaa! En oo mikään tiukkis tai kuvittele olevani täydellinen mut en laita lastani nukkumaan likaisena ja anna iltapalaksi pienen jugurtin vaan koska en jaksa muuta!!ootteko te muut sit sellasia?onneksi täällä joku tajusi mun pointin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Musta JA mun miehestä on tärkeää,että lapsi syö suht terveellisesti ja on puhdas ym. Vältetään sokeria iltaisin varsinkin ja ei nakit aja kaurapuuron asemaa! Musta tuntuu että anoppi haluaa vaan päästä helpolla,olis se nyt voinut edes naaman pestä ja kuivan vaipan vaihtaa! En oo mikään tiukkis tai kuvittele olevani täydellinen mut en laita lastani nukkumaan likaisena ja anna iltapalaksi pienen jugurtin vaan koska en jaksa muuta!!ootteko te muut sit sellasia?onneksi täällä joku tajusi mun pointin!!

HOITAKAA SITTEN ITSE!

Joo en mäkään syömisistä välitä jos vaan joku on niin ystävällinen ja noita vahtii. Kiitollinen olen vapaa-ajastani. Meillä on anopin kans sanaton sopimus et mä en komenna sen tapoja vahtia mun lapsia eikä se puutu mun tapoihin ja hyvin toimii :)

Miksi jätät lapsen hoitoon henkilölle, johon et luota?

No eiköhän se olis kieltäytynyt hoitamasta lastanne kokonaan, jos olis halunnu helpolla päästä.

Hoida itte lapses kun ei muiden apu kelpaa. Mikään pakko ei ole päästä ukon kanssa ilman lasta hummaamaan, pysykää kotona.

jos anoppi halus antaa välillä lapselle muutakin kuin Kaurapuuroa. jos lapsi pyysi. ja jos lapsi oli väsynyt eikä halunnut että kylvyn takia valvotetaan väkisin toista.
mummit ne antaa monesti helposti periksi ja mummi onkin välillä sit kivempi kuin äiti :D

Yhteistyössä