ei enää kotonakaan rauhassa...

koht palaa pinna lopullisesti tuon exän kanssa,nyt kun tässä jäi sille vastaamatta viesteihin,kun ravasin tuolla päivystyksessä,niin eikös tuo sitten eilen pöllähtänyt ovelle rutisemaan,et miks et oo vastaillu.ja kun sanoin et kipee oon ollu,niin se on ihan normaalia raskausaikana olla sairaana,eikä estä vastaamasta hänelle.meinasin sit pillastua,et normaaliahan se on juu,jos meinaa tukehtua kun ei henki kulje :snotty: sitä mä vaan ihmettelen et kauankohan se tuol ulko-ovella onkaan päivystänyt et päässyt käytävään asti,kun täs rapus asuu meidän lisäks kolme muuta ja ovet vkl lukos kokoajan.ja omaa tyhmyyttä,kun en sitten ollut öapsillekaan sanonut ettei sitä tarvitse sisälle laskea,kun ei ollut mielessä käynyt et vois olla noin röyhkeä...ja taas sitkeästi yritti pojan juttusille,vaikka sekin jo monta kertaa sanonut ettei halua jutella :headwall:
 
ei se musta huolissaan ole ollut,odottaa vaan milloin vauva syntyy :whistle: ja nuo muut lapset eivät ole hänelle...tuossa eron aikoihin ilmeni kaikenlaista muutakin minkä vuoksi en niin haluaisi olla häneen yhteydessä :snotty:
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:
ei se musta huolissaan ole ollut,odottaa vaan milloin vauva syntyy :whistle: ja nuo muut lapset eivät ole hänelle...tuossa eron aikoihin ilmeni kaikenlaista muutakin minkä vuoksi en niin haluaisi olla häneen yhteydessä :snotty:
Ok, itse tiedat tietysti parhaiten. Kurja tilanne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Olisiko se sitten ollut liikaa laittaa edes yksi viesti niin olisi tältäkin harmilta säästynyt?
Joo-o.. ratkaisu asiaan, puoli kuolleena PAKKO laittaa se viesti miehelle ( jota ei muutenkaan halua elämäänsä ) vain siksi että mies niin tahtoo.
 

Yhteistyössä