Ei enää nuori, ei vielä ikäloppukaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolomekymppiä särkyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolomekymppiä särkyy

Vieras
Mä oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen
Takana on luja putki rillu-vuosien
Olen kolmekymppinen, kolmekymppinen
En oo enää sinisilmäinen, mä oon kolmekymppinen

Mä jumaliste tiedän mitä on se raskas työ
Ja muistan miten valvotti niin työttömänä yö
Ei maahan ole lyönyt mua päivä yksikään
Nääs harva meistä rautaa on se tiedetään

Kohta en enää ole vähän päälle kaks´kymppinen. Pikkasen välillä ahistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;22972503:
mä en kyllä käsitä näitä ikäkriisejä? :headwall:

Ei sun tarttekkaan ymmärtää. Meitä immeisiä on nii erilaisia, toiset pohtii asioita pohjamutia myöten ja toisilla ei tunnu missään. Mutta kumpi on parempi?

Ahdistaa kolmekymppiseksi tulo kamalasti. Masentaa enkä halua vanheta. Ikäkriisi siksi että elämä on valunut hukkaan enkä enää voi tehdä asioita mitä olisin halunnut tehdä. Mitään tulevaisuudenhaaveita ei ole enää muita. Elämä on tässä ja elämä on loput vuosikymmenet ihan yhtä tylsää uskoisin.

30 vuoden ylitys ei ollut mun mielestä mitenkään paha verrattuna aikanaan, kun täytin 25... Sillon oli sitten lähempänä 30 mitä 20 ja mun pahin "ikäkriisi" oli siinä :D

[QUOTE="kolmekymppinen";22972825]30 vuoden ylitys ei ollut mun mielestä mitenkään paha verrattuna aikanaan, kun täytin 25... Sillon oli sitten lähempänä 30 mitä 20 ja mun pahin "ikäkriisi" oli siinä :D[/QUOTE]

Mua kanssa pelottaa tuo tuleva 25 enemmän kuin 30. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. Miten voikin tuntea itsensä vanhaksi vaikka täyttää vasta 24? :O

Mä täytin tänään kolkyt. Masentaa, sellanen outo melankolinen olo. Mä en ole nyt yhtään sinut ton iän kanssa, se kuulostaa niin paljolta....kolmekymppinen.
aaaaargh.

[QUOTE="joo";22973279]Mä täytin tänään kolkyt. Masentaa, sellanen outo melankolinen olo. Mä en ole nyt yhtään sinut ton iän kanssa, se kuulostaa niin paljolta....kolmekymppinen.
aaaaargh.[/QUOTE]

Onnea, mä täytin tänään 34 :D