Ei enää iittalaa tähän taloon,nyt riitti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kiitos enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kiitos enää

Vieras
Ostin vuosi sitten Kartion juomalaseja.
Nyt niistä 6 on jäljellä enää 1. Kaikki muut ovat menneet rikki. pari on paksahtanut tiskialtaassa ja loput kun laittanut pöydälle tai käteen.
Eipä ole ikinä tullut ostettua noin huonoja laseja. Tuon viimeisenkin taidan lingota roskiin,ennen kuin poksahataa esim lasten käteen.
Olen kuvitellu Iitalaa jotekin laadukkaaksi,mut erehdyipä ja pahasti.

Meillä niitä kans posahtelee useinkin. Mutta ei kai ikuisesti kestävää lasia olekkaan. Ja huonolaatuinen lasi hajoaa tuhannen pirstaleiks ja laadukkaampi halkeaa eikä mene ihan pirstaleiks. Näin olen ymmärtänyt et olis turvallisempi hajotessaan.

Meillä on Iittalan Verna-laseja ja ovat kestäneet jo 10 vuotta ilman ensimmäistäkään rikkoutumista, vaikka osa on muutamia kertoja pudonnut pöydältä lattiallekin. Meillä on myös isoja Kartio-laseja ja niistä on 4 rikkoutunut joko astianpesukoneessa, tiskialtaassa tai ihan hyllyssäkin... silti näitä Kartio-laseja on vielä ehjänä monia (olen ostanut uusia tilalle ja saanut myös ilmaiseksi reklamoituani). Aino Aalto-lasejakin on ehjänä eikä ensimmäistäkään ole 10v aikana hajonnut. :)

Pitää ihan kysyä, että miten teillä niitä laseja on käsitelty kun olett ne saaneet rikki? Mulla on kuusi kappaletta vajaa 10 vuotta vanhoja kartio-laseja ja haluaisin päästää niistä eroon. Eivät vain mene millään rikki, vaikka kuinka kohtelisi. Ei edes tiputtamalla kovalle lattialle.
laita ihmeesä palautetta.

Iittalalta tullut jossain vaiheessa ilmoitus, että tietyn väriset lasit ovat heikompaa laatua kuin muut... en kyllä nyt muista mikä se väri oli ja jos teillä on kirkkaat lasit, niin niitä se ei ainakaan tarkoittanut.

Meillä kanssa verna- ja kartiolaseja, ynnä muuta iittalan astiaa paljon ja kaikki ovat ehjiä. Osa kanssa hankittu melki 10 vuotta sitten. Kartiot on joskus tippuneet lattiallekkin ja altaan reunalta altaaseen, mut ehjiä yhä.

Mulla ei ole kuin iittala taika sarjaa, ei laseja, mutta lasini olen ostanut ihan halpikaupasta näitä pinottavia ja taitavat olla jo 7 vuotta vanhoja, ja kaikki ehjiä eikä lasi ole tummunut tai mitään.

Mä olen myös todennut Kartio-lasit huonoiksi, meillä oli kirkkaita. Nyt ei ole yhtäkään jäljellä. Naarmuuntuivat nopeasti tosi rumiksi ja sit hajosivat. Ihan tavallisesti käsitelin ja koneessa pesin ja Ikean lasit on kestäny kirkkaina ja ehjinä samassa käytössä. Kyllä laadussa on ollut vikaa!

Mä olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen noihin Aino Aallon laseihin. Niitä onkin isoina ja pieninä mulla. Olen kyllä kaksi isompaa hajottanut, mutta ihan omasta syystäni. Mikäpä lasi ei hajoaisi, kun vauhdilla putoaa suoraan tiskialtaan reunaan? Toinen taisi hajota kun putosi korkealta suoraan laminaattilattialle.

Meillä myös hajosi nimenomaan nuo kartiolasit, vaikka olimme silloin lapsettomia ja itse niitä siis käsittelimme ja pesimme käsin. Verna on kestänyt tosi hyvin, samoin Ote (?) sarjan lasit. Vai onko se oma... en muista, mutta kuitenkin..

Minä sain kartiolaseja yo-lahjaksi -siitä on melko tarkkaan 10 vuotta- ja yhä ne on meillä käytössä. Niitä on ostettu lisää vuosien varrella, nyt vasta alkaa vanhimmista näkymään, että ovat vanhempia kuin ne muut. Ehjiä silti kaikki.

Meillä oli niitä Aino Aalto laseja, eivät kauaa kestäneet ehjinä. Nyt on jo pitkään ollut prismasta ostettuja Luminarc halpislaseja, joissa ei mitään käytön jälkiä, eivätkä mene rikki vaikka lattialle putoais.

Mä laitoin palautetta poksahtelevista tuotteista.
Ottivat yhteyttä ja pyysivät selittämään mitä oli tapahtunut, ja lähettämään nämä rikkinäiset tuotteet + mahdollisesti samassa paketissa olleet sinne takaisin.
Tuotteet tutkittiin, ja sain kaikenkattavan vastauksen siitä mikä oli mennyt valmistuksessa pieleen.

Tuotteina sain omani takaisin:)

Yhteistyössä