Ei elämässä ole mitään järkeä ilman rakkautta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koskeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koskeeee

Vieras
Ja juuri kun luulin, että vihdoinkin minäkin saan sen onnen kokea, niin miesystävä häviää kuin pieru saharaan... Kyllä on kakka fiilis. Just kun oot uskaltanut sydämesi avata ja saanu kokea ihania hetkiä niin toinen pistää luukut kiinni. V#ttu! :´(
Ei jaksas enää palata siihen yksinäisyyteen!

Olen ollut mieheni kuoleman jälkeen jo nelisen vuotta yksin, eikä siinä ole mitään kivaa. Sytyn elämään silloin kun saan jakaa kaiken rakkaan ihmisen kanssa. En jaksa enää olla yksin. Otan kohta vaikka tuon naapurin oudon mustalaisukon, joka mulle flirttailee... :(

Ja juuri kun luulin, että vihdoinkin minäkin saan sen onnen kokea, niin miesystävä häviää kuin pieru saharaan... Kyllä on kakka fiilis. Just kun oot uskaltanut sydämesi avata ja saanu kokea ihania hetkiä niin toinen pistää luukut kiinni. V#ttu! :´(
Ei jaksas enää palata siihen yksinäisyyteen!

yksinäisyyys viisaille paluttaa sinut elämään? Se on miten katsoo?

Olen ollut mieheni kuoleman jälkeen jo nelisen vuotta yksin, eikä siinä ole mitään kivaa. Sytyn elämään silloin kun saan jakaa kaiken rakkaan ihmisen kanssa. En jaksa enää olla yksin. Otan kohta vaikka tuon naapurin oudon mustalaisukon, joka mulle flirttailee... :(

se on kova pala. Ei kukaan tule korvaamaan toista. sen tiedän. Mutta se joka uskoo sinuun on jo se mikä auttaa.

Musta kannattas kuitenkin ihan tietoisesti opetella hankkimaan elämään muuta täydentäjää kuin romanttinen rakkaus. Romanttisen rakkauden pysyvyydestä kun ei ole takeita niin pitää osata nauttia elämästä ilmankin tai muuten, no tulee olemaan aika synkkää.

Ja tosiaan mies teki paskan tempun eikä ollut sun arvoinen. :hug:

Yhteistyössä