" Ei elämä ole reilua. Pärjääminen on geeneistä kiinni. Ei kaikkien tarvitse olla yhtä tyhmiä."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotkut käyttävät hurrrjan määrän rahaa voidakseen, omasta mielestään, olla onnellisia.
Toiset vetävät lenkkitossut jalkaan, lähtevät kuvan kauniisiin maisemiin luontoon, vetävät syvään henkeä puhtaasta raikkaasta ilmasta, ja mietiskelevät kuinka onnekkaita he ovat.
Heillä on niin paljon!
Terveet ihanat lapset, ravintoa ja lämpöä, puhdas ja kaunis luonto, ja hyviä ystäviä.

Hiukan ennakkoluuloisena voisin kuvitella, että rahan ja vallan lisääntyessä prioriteetit heittävät häränpyllyä.
En haluaisi miljoonia, pelkään että se muuttaisi minua liikaa ihmisenä.

Ihminen on mielestäni onnellisimmillaan kun pienetkin hyvät asiat tuntuvat isoilta ja niistä aidosti iloitsee.
Joskus tulee oikein onnen kipristyksiä ja sitten sinkoilen tohkeissani sinne tänne!🤪

• Tykkää
Reactions: Echo ja möyhis
Jotkut käyttävät hurrrjan määrän rahaa voidakseen, omasta mielestään, olla onnellisia.
Toiset vetävät lenkkitossut jalkaan, lähtevät kuvan kauniisiin maisemiin luontoon, vetävät syvään henkeä puhtaasta raikkaasta ilmasta, ja mietiskelevät kuinka onnekkaita he ovat.
Heillä on niin paljon!
Terveet ihanat lapset, ravintoa ja lämpöä, puhdas ja kaunis luonto, ja hyviä ystäviä.

Hiukan ennakkoluuloisena voisin kuvitella, että rahan ja vallan lisääntyessä prioriteetit heittävät häränpyllyä.

Ihminen on mielestäni onnellisimmillaan kun pienetkin hyvät asiat tuntuvat isoilta ja niistä aidosti iloitsee.
Joskus tulee oikein onnen kipristyksiä ja sitten sinkoilen tohkeissani sinne tänne!
Olet siis köyhä

Heillä on niin paljon!

Joskus tulee oikein onnen kipristyksiä ja sitten sinkoilen tohkeissani sinne tänne!
Veikkaan, että vain tarpeeksi hyvin toimeentulevat voivat ajatella näin. Ajattelen noin toki itsekin. Mutta kyllä ne rahahuolet miljoonalla poistuisivat.

Veikkaan, että vain tarpeeksi hyvin toimeentulevat voivat ajatella näin. Ajattelen noin toki itsekin. Mutta kyllä ne rahahuolet miljoonalla poistuisivat.
Minä taas veikkaan, että köyhät afrikkalaisetkin (joita ei kehittyneet rikkaat maat kosketa) ovat onnellisempia kuin me täällä.

Onhan noita onnellisuusbarometrejä, mut luulen, et ne valittaa siellä samoista asioista.
Niin, joku on luonut mittareita joidenkin mielipiteiden perusteella.

Teollistuneissa maissa ollaan melko sairaita, niin mieleltä kuin fyysisestikin.
Luonnonmukaisesti elävät ihmiset ovat terveimpiä. Mitä kauemmaksi menemme luonnosta/luonnollisuudesta niin sitä sairaammaksi tulemme.

Yleisesti kun me täällä teollistuneissa maissa valitamme jostakin on se täysin itseaiheutettu ja oikeasti turha asia.

Luonnonmukaisesti elävät ihmiset ovat terveimpiä. Mitä kauemmaksi menemme luonnosta/luonnollisuudesta niin sitä sairaammaksi tulemme.

Yleisesti kun me täällä teollistuneissa maissa valitamme jostakin on se täysin itseaiheutettu ja oikeasti turha asia.
Japanissa ne rakentaa luonnonmukaisia puistoja, joihin ihmiset voivat mennä tervehtymään. Lääkäri saattaa määrätä kävelyä metsässä. Siinä mielessä luonto on tärkeä ihmiselle.
Mutta luonnonmukaisesti eläminen ja hengissä selviäminen siinä vaatii myös hyvän elintason maassa. Eikä kaikilla ole sellaiseen edes varaa.

Haluatko kertoa eroprosessita? Oliko mies alkoholisti koko avioliiton ajan, missä vaiheessa ymmärsit että tilanne on kestämätön, milloin päätit erota ja kauanko kesti että todellakin erosit ja muutit omillesi?

Heillä on niin paljon!

Nyt Lissu vaikuttaa siltä, että olet lukenut liikaa kirjoituksiani tällä palstalla. Ihana tarina tuo ap:n linkittämä brittijuttu.
Minua nauratti kohta, jossa tanssiopelle laitettiin kuusikymppinen pari. Olisi kiva tietää miten lady pärjäsi tanssikisassa.

Haluatko kertoa eroprosessita? Oliko mies alkoholisti koko avioliiton ajan, missä vaiheessa ymmärsit että tilanne on kestämätön, milloin päätit erota ja kauanko kesti että todellakin erosit ja muutit omillesi?
Äläpä keksi omias.😁 Taas.🤷‍♀️
Eipä mun elämän miehille ole alkoholi juuri maistunut.
Muutin omilleni yhden kerran, silloin kun lähdin lapsuudenkodista.

Yhteistyössä