Ei, ei voi olla totta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mä muutin 16v pois kotoa. Oli pakko, koulumatka olis muuten ollu 1km kävellen+ 80km bussilla + 1-2km kävellen. Enkä olis aina ehtiny bussiin koulusta.

Niin miekin muutin itse 16-vuotiaana, mutta mie en ookkaan poika / miehen alku :whistle:
Oikeesti tuo on ihana poika, mutta ei siitä vaan oo vielä yksinasujaksi, ei vaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mä muutin 16v pois kotoa. Oli pakko, koulumatka olis muuten ollu 1km kävellen+ 80km bussilla + 1-2km kävellen. Enkä olis aina ehtiny bussiin koulusta.

Niin miekin muutin itse 16-vuotiaana, mutta mie en ookkaan poika / miehen alku :whistle:
Oikeesti tuo on ihana poika, mutta ei siitä vaan oo vielä yksinasujaksi, ei vaan ole.

On toisinaan ihan persiistä, kun haluaa asua maalla, kun sitten käy näin. Lieköhän tuo kohtalo mullakin edessä, kun maalle niin kovasti haluaisin.

:hug: Toivottavasti järjestyy.

Minä lähden nyt nukkumaan! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Pakkohan se on olla joskus valmis. Etenkin jos asuu maalla, koulut on kaukana, niin usein se tietää sitä, että joskus on aika lentää pois pesästä opiskelemaan.

Hyvin ne muutkin nuoret pärjää.
Kun kaupungeissa tosiaan missä olen asunut, niin asuntoloihin ym. ei kyllä ole ikärajaa, eikä vuokra asuntoihinkaan, vaan voi 16-17v. muuttaa mutta joskus vaaditaan vanhempien "lupa" tms.
Outoa, että siellä teillä sitten on tuollaiset rajat, vaikka on pitkät matkat kouluun =/ Minusta 30km on melkoisen pitkä matka, nimim. kaupunkilainen.

.. onko nyt kyse siitä, ettei todellakaan löydy asuntoa pojalle vai siitä ettet halua häntä päästään muuttamaan, etkä koe että hän on valmis? Mitäs poika on itse mieltä tästä kouluasiasta? Eikös tuon ikäisen pitäisi jo itte katsoa millä kouluun kulkee?? ja moneltako kulkee???

Yhteistyössä