ei ei tällaista tää on ihan toivotonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
pitää kirjoittaa työkkärin sivuilla joku esittely/cv.

siis mitä helvettiä mä siihen kirjoitan?

työkokemusta ei ole eikä valmiita tutkintojakaan.

mitä mä muka sinne kirjoitan?

en osaa kehua itesäni. koska totuus on se etten osaa mitään ja olisin surkeaa työvoimaa.

mulla on merkonomin tutkinto loppusuoralla. ja olen menossa ensviikolla menossa koululle sopimaan opintojen jatkamisesta. mulla vaan pari kurssia ja opinnäytetyö tekemättä. mutta silti pakko hakee töitä kun en noista voi enää opintotukee saada.

[QUOTE="höh";25808424]No sä kirjotat siihen että oot melkeen valmis merkonomi ja jatkamassa opintoja. Työkokemusta ei ole. (voiko oikeesti olla ettei mitään työkokemusta oo...)[/QUOTE]

Asianhan voi esittää, että jatkan opintoja ja kohta valmistun merkonomiksi. Tämän jälkeen olen intoa täynnä saadakseni työkokemusta alaltani.

No en todellakaan alkaisi työkkärin sivuille mitään CV:ta kirjottaan vaan tekisin oikean cv:n ja kunnon työhakemuksia ja soittelisin yrityksiin ja esittäisin asian ja sanoisin, että haluaisin lähettää teille hakemukseni. Kesätyöpaikat taitaneet jo mennä, joten siinä suhteessa olet kyllä aika myöhässä, mutta kokeile ja ehdottomasti soita, mene käymään paikan päällä.

Yhteistyössä