ei ei ei..vielä ei voi olla tarpeeks lämmin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Mä haluun pakkaskelit takas :ashamed:

Puol tuntii sit menin vessaan ja huomasin että meidän vessan oli vallannut iso massa muurahaisia ja lisää tuli. yhyhyy..ei oikeesti viel voi olla noin lämmin että murkut jo heräilee.

ei auttanu muu ku ottaa kissanhiekkalaatikko pois ja laittaa myrkkyä ja "eristää" tapahtumapaikka.

mun ilta on täysin pilalla :kieh: ja viel muutama tunti sit siellä ei ollu yhtää :headwall:

Meillä niitä on kans joka vuosi tullut viimeistään keväällä, mut joinain vuosina on tullut jopa paukkupakkasilla eli ei taida lämpötila vaikuttaa. Vielä ei ole armeijaa näkynyt, muutama yksittäinen tiedusteluja on lattialta listitty. Lienee tuo eteisessä päivät loikoileva koira huolehtivan ainakin osittain, koska koiran tulon jälkeen murkkuongelma selkeästi on vähentynyt.

Meillä kai ne on elelleet pesuhuoneessa läpi talven :D

Tekivät mun kans joulun alla havutöitä(mä tein asetelmia, muurahaiset teki mitälie..) sulassa sovussa...)ja lapset ihmettelee niitten touhuja :)

Heh..saishan nuo jo häipyä pikkuhiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Meillä kai ne on elelleet pesuhuoneessa läpi talven :D

Tekivät mun kans joulun alla havutöitä(mä tein asetelmia, muurahaiset teki mitälie..) sulassa sovussa...)ja lapset ihmettelee niitten touhuja :)

Heh..saishan nuo jo häipyä pikkuhiljaa.

meillä oli viime kesänä ensin keittiössä ja kun sieltä sai pois niin pyrkivät saunaan ja pesuhuoneeseen..mutta saatiin lopulta sieltä pois..pesuhuoneen lattialle ne yritti jo pesää väkertää...joka päivä sai olla lakasemassa hiekka??kasaa pois.

saunassa meillä on muistaakseni edelleen se myrkky jossain peräkulmassa mistä tulivat,en tiiä auttaako enää mutta siellä ei ainakaa äskön ollu muurahaisia

Ja paras huippu oli kun bongasin ne tuolta.. kaks kissaa makaa vessan lattialla ja vaan TUIJOTTAVAT niitä mustia pilkkuja joita vipels ees taas..hemmetti, oisivat ees ottanu kiinni niitä

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
pesuhuoneen lattialle ne yritti jo pesää väkertää...joka päivä sai olla lakasemassa hiekka??kasaa pois.

No mutta! Eikö ole kätevää kun murkut auttaa siivoamisessa? Kätevähän se yksi kasa on vaan aina sipaista pois =)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
pesuhuoneen lattialle ne yritti jo pesää väkertää...joka päivä sai olla lakasemassa hiekka??kasaa pois.

No mutta! Eikö ole kätevää kun murkut auttaa siivoamisessa? Kätevähän se yksi kasa on vaan aina sipaista pois =)

Joo, mut kuinka kivaa on ku ne tekee hyökkäyksen keittiöön ja syö sun ruoat?? :kieh:

Yhteistyössä