Ei , ei , ei ja vielä kerran EI!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Miksi ihmeessä kaikki tapaamiset, tapahtumat, juhlat harrastukset ym. mitä meidän perheen kohdalle osuu ovat TORSTAINA. Päiväkodin kevät juhlat ovat yllätys yllätys torstaina , jolloin on myös lapsen tanssitunti (viimeinen ennen kesälomaa) ... Miten ihmeessä mä taas jälleen kerran ajoitan , että me keritään joka paikkaan :/ Ja vielä niin että oltaisiin juhlatamineissakin.

*huokaa* Sama oli nimittäin joulujuhlan kanssa. Tanssimasta lennossa mentiin pk:n juhlaan....
Ei mitenkään mukavaa :/

Meillä on maanantaina sekä eskarin todistustenjako kuopuksella että esikoisen jumpan kevätnäytös. Ratkaistiin niin et mies menee tarhalle ja mä tuohon esitykseen. Kun ei sitä voi kahtaalla olla samaan aikaan :/ Se on tää kevät yhtä kökkäjäisten aikaa.

Ei voi miestäkään pukata toiseen, kun se kurja turjake on Saksassa sinä päivänä :kieh: Vaikka eipä miehestä tässä olisi muutenkaan hyötyä...Ja
minähän se vien likan tanssitunnille suoraan töistä. Aina. Ja haen serkun matkaan... Mistä tulikin mieleeni...Miten ihmeessä mä saan sen toisen neitin kotio silloin torstaina :o Voi kökkö sentään..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 18:09 vieras kirjoitti:
Joo, munkin isä kuoli kaksi viikkoa sitten. Kyllä sulla varmaan on todella raskasta. :headwall:

Miten tämä liittyy mun ajanhallintaani?
Ja osanottoni isäsi pois menon johdosta.

Sellasta se joskus on. Meillä aikoinaan osui useinkin junnun tarhajutut samaan iltaan kuin oli likan koulujuttuja. Sitten piti vaan valita, kumpaan menee, kun kahdessa paikassa ei voinut olla yhtä aikaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 18:15 Keittiönoita kirjoitti:
Sellasta se joskus on. Meillä aikoinaan osui useinkin junnun tarhajutut samaan iltaan kuin oli likan koulujuttuja. Sitten piti vaan valita, kumpaan menee, kun kahdessa paikassa ei voinut olla yhtä aikaa.

Juu, näin se menee =)

Mie keksin miten selviän tästä. Pakkaan juhlavetimet töihin mukaan(myös neitin) ja tanssin jälkeen vaihdetaan juhlavetimet päälle. Mie jo töistä lähtiessä....

Äsken keksin tämän :D B)

Yhteistyössä