A
aaaaaaaah
Vieras
Mua pelottaa että mä olen raskaana. Mulla ei oo mitään hormonaalista ehkäisyä, vaan ollaan esikoisen syntymän jälkeen käytetty kondomia. Tiedän, typerää, mutta mun miehellä on ollut tapana laittaa se kumi paikalleen vasta n. puolessa välissä koko touhua. Mä en tiedä oonko mä vaan vainoharhanen, vai voiko tulla oireita näin nopeasti. Meillä oli toissa iltana seksiä, ja eilen aamulla mulla alkoi samanlainen jomotus alamahassa kuin menkat ois alkamassa. Googlettelin sitten koska mulla oli just hiivatulehdus jonka hoisin pois viime viikolla, että voiko liittyä siihen, ja tulin lopputulokseen että mulla on ilmeisesti oviskipuja. En oo tuntenut sellaisia ennen, mutta ilmeisesti siitä on kyse. Nyt sitten tänä aamuna paperiin jäi pientä tuhruvuotoa, sekä ihan mieletön määrä sitkeetä "ovislimaa", ja tällaista ei oo koskaan tapahtunut muuten kuin silloin kun esikoisen raskaus alkoi. Mun maha on edelleen kipeä, mutta sen lisäks oon myös ihan paniikissa. Me ei haluta toista lasta, ainakaan näin pian, jos koskaan. Mutta mä en halua tehdä aborttiakaan. Hakisin jälkiehkäisypillerit, mutta tällä hetkellä ei oo varaa kun kaikki rahat tulee vasta perjantaina ja se on liian myöhään.
Sanokaa että mä skitsoilen turhaan, ja että mistä muusta tällainen voi johtua, pliis?
Sanokaa että mä skitsoilen turhaan, ja että mistä muusta tällainen voi johtua, pliis?