Ei ei ei, ei tätä mulle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaaaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaaaaaah

Vieras
Mua pelottaa että mä olen raskaana. Mulla ei oo mitään hormonaalista ehkäisyä, vaan ollaan esikoisen syntymän jälkeen käytetty kondomia. Tiedän, typerää, mutta mun miehellä on ollut tapana laittaa se kumi paikalleen vasta n. puolessa välissä koko touhua. Mä en tiedä oonko mä vaan vainoharhanen, vai voiko tulla oireita näin nopeasti. Meillä oli toissa iltana seksiä, ja eilen aamulla mulla alkoi samanlainen jomotus alamahassa kuin menkat ois alkamassa. Googlettelin sitten koska mulla oli just hiivatulehdus jonka hoisin pois viime viikolla, että voiko liittyä siihen, ja tulin lopputulokseen että mulla on ilmeisesti oviskipuja. En oo tuntenut sellaisia ennen, mutta ilmeisesti siitä on kyse. Nyt sitten tänä aamuna paperiin jäi pientä tuhruvuotoa, sekä ihan mieletön määrä sitkeetä "ovislimaa", ja tällaista ei oo koskaan tapahtunut muuten kuin silloin kun esikoisen raskaus alkoi. Mun maha on edelleen kipeä, mutta sen lisäks oon myös ihan paniikissa. Me ei haluta toista lasta, ainakaan näin pian, jos koskaan. Mutta mä en halua tehdä aborttiakaan. Hakisin jälkiehkäisypillerit, mutta tällä hetkellä ei oo varaa kun kaikki rahat tulee vasta perjantaina ja se on liian myöhään.

Sanokaa että mä skitsoilen turhaan, ja että mistä muusta tällainen voi johtua, pliis?

Mua pelottaa että mä olen raskaana. Mulla ei oo mitään hormonaalista ehkäisyä, vaan ollaan esikoisen syntymän jälkeen käytetty kondomia. Tiedän, typerää, mutta mun miehellä on ollut tapana laittaa se kumi paikalleen vasta n. puolessa välissä koko touhua. Mä en tiedä oonko mä vaan vainoharhanen, vai voiko tulla oireita näin nopeasti. Meillä oli toissa iltana seksiä, ja eilen aamulla mulla alkoi samanlainen jomotus alamahassa kuin menkat ois alkamassa. Googlettelin sitten koska mulla oli just hiivatulehdus jonka hoisin pois viime viikolla, että voiko liittyä siihen, ja tulin lopputulokseen että mulla on ilmeisesti oviskipuja. En oo tuntenut sellaisia ennen, mutta ilmeisesti siitä on kyse. Nyt sitten tänä aamuna paperiin jäi pientä tuhruvuotoa, sekä ihan mieletön määrä sitkeetä "ovislimaa", ja tällaista ei oo koskaan tapahtunut muuten kuin silloin kun esikoisen raskaus alkoi. Mun maha on edelleen kipeä, mutta sen lisäks oon myös ihan paniikissa. Me ei haluta toista lasta, ainakaan näin pian, jos koskaan. Mutta mä en halua tehdä aborttiakaan. Hakisin jälkiehkäisypillerit, mutta tällä hetkellä ei oo varaa kun kaikki rahat tulee vasta perjantaina ja se on liian myöhään.

Sanokaa että mä skitsoilen turhaan, ja että mistä muusta tällainen voi johtua, pliis?

Miten ihmeessä lapsi perheellä ei voi olla yhtään rahaa?? En voi käsittää..pitäiskö jättää vaikka pari kondoomipakettia ostamatta, ja koittaa pitää pientä hätäkassaa??

Mutta mä en halua tehdä aborttiakaan. Hakisin jälkiehkäisypillerit, mutta tällä hetkellä ei oo varaa kun kaikki rahat tulee vasta perjantaina ja se on liian myöhään.

No voi luoja että jotkut ovatkin niin taitavia.
Mutta lohdutuksena voi kai sanoa että JOS olet raskaana, niin oletettavasti se on tapahtunut jo aikoja sitten. Ei kai raskausoireita oikeasti voi tulla 12 tunnin päästä tärpistä?

Miten ihmeessä lapsi perheellä ei voi olla yhtään rahaa?? En voi käsittää..pitäiskö jättää vaikka pari kondoomipakettia ostamatta, ja koittaa pitää pientä hätäkassaa??

No mulla on vissiin 10e rahaa, ei tarvita tänään mitään kaupasta ja perjantaihin asti on sapuskat olemassa. Ja jos me ne kondoomipaketit jätettäs kokonaan ostamatta niin eiköhän se ongelma ois sit hetken päästä vieä isompi rahan kanssa.

No voi luoja että jotkut ovatkin niin taitavia.
Mutta lohdutuksena voi kai sanoa että JOS olet raskaana, niin oletettavasti se on tapahtunut jo aikoja sitten. Ei kai raskausoireita oikeasti voi tulla 12 tunnin päästä tärpistä?

No en mä tätä mahakipua raskausoireeksi luule, vaan lähinnä siitä tuhruvuodosta oon huolissani, mulla ei koskaan oo tullut sellaista muuten kuin esikoisesta raskauduttuani. Ja käsittääkseni kiinnittyminen tapahtuu aika pian hedelmöittymisen jälkeen, ja sehän tuota tuhrua joillain aiheuttaa.

[QUOTE="vieras";25320033]no olkaa selibaatissa vitun idiootit! tollasten köyhien typerysten ei pitäskään lisääntyä. seksikielto, pakkosterilisaatio.[/QUOTE]

No voi kiitos. Tuollaisten hörhöjen kannattais varmaan sulkeutua jonnekin hoitolaitokseen ettei tarvii jossain intermanetissä kilaroida tuntemattomille ihmisille.

Tiedän että tää tilanne on meidän omaa syytä ja tyhmyyttä, mutta mä tietääkseni kysyin voiko nää oireet ola mahdollisia, enkä että "saisinko muutaman moraalisaarnan näin aamutuiman kiitos?"

[QUOTE="Vieras";25320050]Ja tämäkin näköjään uppoaa joillekin kuin veitsi sulaan voihin...[/QUOTE]

Jos mulla ois tässä elämässä aikaa provoilla, niin kyllä mä saakeli keksisin jotain paljon jännittävämpää kuin joku mahdollinen raskaus. Ymmärrä kyllä jos sulla on noin huono mielikuvitus, mutta kyllä mä ainakin jotain repäsevämpää keksisin jos sellaseen ois tarvetta.

En ymmärrä miksei sitä kumia voi käyttää koko yhdynnän ajan?! Mitä järkeä tossa on? Ihan hyvin voit raskautua siispä kumeihin laitetut rahat on hukkaan heitettyä rahaa.

• Tykkää
Reactions: Dancing

Yhteistyössä