Oli niin hienot jäähyväiset että kävi kans mielessä että jotain tapahtuu kohta...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Hyi hitsi juu :'( . Mä arvasin jo siinä kohden kun ne muut alkoi lähtemään kahvilasta. Sanoin että se tyyppi kuolee. Voi itku
Mie arvasin kans, ja vielä varmemmin kun se ukko tuli siihen juttelemaan..tosin eka luulin että sen tappaa joku muu.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Hyi hitsi juu :'( . Mä arvasin jo siinä kohden kun ne muut alkoi lähtemään kahvilasta. Sanoin miehelle että se tyyppi kuolee. Voi itku
eiiiiikä!!!Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:Kalusin kaikki mahdolliset telkkari ohjemistot läpi mutta ensi viikolla ei enään jatku.
Jäädäänkö siis nyt tauolle näillä järkytyksillä ?
Ilmeisesti.Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:Kalusin kaikki mahdolliset telkkari ohjemistot läpi mutta ensi viikolla ei enään jatku.
Mä kans sanoin miehelle, ett toi on se isopamppuroisto ja se tappaa Warrikin!Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mie arvasin kans, ja vielä varmemmin kun se ukko tuli siihen juttelemaan..tosin eka luulin että sen tappaa joku muu.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Hyi hitsi juu :'( . Mä arvasin jo siinä kohden kun ne muut alkoi lähtemään kahvilasta. Sanoin miehelle että se tyyppi kuolee. Voi itku
Miulla meni Greyt nauhalle..mies halus kattoo tuon csi:nAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ja mä en nähnyt kun grey tulee yhtäaikaa :headwall: :|
mullei oo tallentavaa boksia :|Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miulla meni Greyt nauhalle..mies halus kattoo tuon csi:nAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ja mä en nähnyt kun grey tulee yhtäaikaa :headwall: :|
Ei oo kyl kiva jättää tollee tauolle..Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ilmeisesti.Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:Kalusin kaikki mahdolliset telkkari ohjemistot läpi mutta ensi viikolla ei enään jatku.