Ei autoa ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
Tuli siis tuosta toisesta ketjusta mieleen... Moni sanoo pärjäävänsä hienosti ilman korttia, mutta perheestä kuitenkin löytyy auto. Kenellä ei ole ollenkaan autoa käytössä ja sitä autoa ei edes kaipaa?

:wave:

Tietysti meillä päin kulkee bussit monta kertaa tunnissa, mut pärjättäis me ilman niitäkin, kuljetaan busseilla nimittäin todella harvoin...

Ei ole autoa. Kyllä se välillä olis tosi kätevä, mutta tulis niin kalliiksi, että minunlaiseni saita ihminen ei kestäisi jatkuvaa autonkäyttöä. Lainaaminen olis kätevämpää. Eli ei todellakaan haaveilla auton ostosta. Bussiin mua ei saa edes uhkailemalla, niillä kulkeminen on niin saamarin kallista. Apostolin kyyti ja polkupyöräily kelpaavat minunlaiselleni nirppanokalle paremmin. :kieh: Tykkään kyllä ajamisesta, mutta se hinta risoo.

Me elettiin jokunen vuosi ilman autoa, ihan hyvin pärjättiin. Nyt meil on auto, mies tarvii työnsä takia sitä. Ostettiin samalla niin iso, et koko perhe sopii kyytiin. Nyt ois vaikeempi luopua autosta, kun siihen on tottunu...

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Meiltä löytyy autoja kaksi, eikä pärjättäisi edes yhdellä :ashamed:

No varmaan jossain tosi kaukana maalla se on ihan ymmärrettävä pakko :)

M4e asutaan siellä tosi kaukana maalla ja laitettiin just se toinen auto pois.
No ok, kirkonkylään on kävelymatka, 6km ja näin kesällä pyöräilymatka. Mä totesin, et se toinen auto maksaa 400 euroa kuussa, jos kuluttaa tankillisen viikossa, mikä on iitseasiassa vähän, jos se auto on, sillä tulee ajettua. Sillä 400 ajaa taksilla ja bussilla jo aika pitkälle.
Kesäaikaan isäntä kulkee moottoripyörällä, jos ei tarvi tavaraa kuskata ja auto on mun käytössä. Siinä autossa on kylö yks pikku vika; se on kuorma-auto, joten ei oikein näppärä kaupunkiauto...

Yhteistyössä