ei auta bepanthen ei auta kortisoni..

• Viestiketjun aloittaja pillkupylly
  • Ensimmäinen viesti
pillkupylly
...eikä auta ilmakylvyt eikä talkki.
työllä ilmaantunut parissa viikossa tosi paha vaippa?ihottuma.

kun saan parissa tunnissa punoituksen vähän hellittämään ja laitan rasvat ja talkit ja vaipan takas niin heti kun kakka tulee se ärtyy samantien.

ei pissat niinkään ärsytä, enkä ole huomannut että vaippa merkillä olis vaikutusta, mutta kakka tekee tuhojaan. ja vaihdan heti kun huomaan, enkä anna muhia.

mitä mä teen tän kanssa?!

äippä
meillä ei sopinut muut kuin muumivaipat. kannattaa tosiaan kokeilla ihan kaikkia eri merkkejä koska meilläkin oli vain ja ainoastaan tuo yksi merkki joka sopi. lopulta ihottumaan syyksi selvisi laktoosi-intoleranssi, tai paremminkin siitä seurannut jatkuva ripuli (kakkasi n.8-10kertaa päivässä joten ihan mahdotonta oli ihan samalla sekunnilla aina vaihtaa vaikka mahd. pian yrittikin). metyleenisine ja sinkkivoide yhdessä oli kyllä paras yhdistelmä tuohon ihottumaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
miten mä muistelisein että meillä jollain lapsella oli samanlaista,ja vaihdoin vaippamerkkiä,ja asia korjaantu sillä.
oisko se siitä sit kuitenkin? pampersia käytän kun jotenkin se tuntuu niin kivan ohkaselle ja taipusalle...kai se on pakko kokeilla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
meillä ei sopinut muut kuin muumivaipat. kannattaa tosiaan kokeilla ihan kaikkia eri merkkejä koska meilläkin oli vain ja ainoastaan tuo yksi merkki joka sopi. lopulta ihottumaan syyksi selvisi laktoosi-intoleranssi, tai paremminkin siitä seurannut jatkuva ripuli (kakkasi n.8-10kertaa päivässä joten ihan mahdotonta oli ihan samalla sekunnilla aina vaihtaa vaikka mahd. pian yrittikin). metyleenisine ja sinkkivoide yhdessä oli kyllä paras yhdistelmä tuohon ihottumaan.
meillä kans tytteli kakkii pitkin päivää...

äippä
ja mä muistelen kans,että oli juurikin vika muumivaipoissa,niinkuin "äippä"kin sanoi.
ai,ja nyt mä sekoilen,siis äipällä passas muumit,meillä ei :D
juu ja olen kuullut että harvoille ne sopii, onneksi meille kuitenkin. sen takia juuri kehoitin paketti kerrallaan kokeilemaan eri merkkejä jotta löytyy se itselle sopiva.

mama
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miten mä muistelisein että meillä jollain lapsella oli samanlaista,ja vaihdoin vaippamerkkiä,ja asia korjaantu sillä.
oisko se siitä sit kuitenkin? pampersia käytän kun jotenkin se tuntuu niin kivan ohkaselle ja taipusalle...kai se on pakko kokeilla.
Meillä tuli juuri Pampersista helpommin ihottumaa.
Oletko koittanut sinkkirasvaa? Se on meillä tehonnut yleensä hyvin ja nopeasti.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
kokeile apteekista saatavaa Lansinohin lanoliinivoidetta!
ikinä kuulutkaan, mut pitää kokeilla.

ja joo sinkkivoidetta kokeillu ihan vaan kerran pari, vois kai sitäkin ostaa. vaiko ihan sitä sinkkipastaa, eikse ole vielä enemmän jankkia?

palma
Ei kai kortisonirasvaa saa laittaa tuollaiseen? Sehän ohentaa ihoa entisestään, vai olenko väärässä. Itse en kortisonia lapseen laittaisi kuin lääkärin määräyksestä.

Kestovaippoja et kai ap halua kokeilla, jos ohutta vaippaa kerran suosit? Meillä punoittaa pylly vain kertavaipan jälkeen.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pamppers ei meillä sopinu yhdellekään heti oli pylly puhki.. ja laita perunajauhoa toimii nopeasti!
perunajauhoa???!!! :LOL: oikeesti. on mulla tuolla kaapissa. kokeilen varmasti jos toimii, sit on kyllä pöksyt liisterissä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pamppers ei meillä sopinu yhdellekään heti oli pylly puhki.. ja laita perunajauhoa toimii nopeasti!
perunajauhoa???!!! :LOL: oikeesti. on mulla tuolla kaapissa. kokeilen varmasti jos toimii, sit on kyllä pöksyt liisterissä?
oikeasti, meillä ei ole mitää rasvoja koskaan käytetty, vain perunajauhoja.. toimii

ap
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Ei kai kortisonirasvaa saa laittaa tuollaiseen? Sehän ohentaa ihoa entisestään, vai olenko väärässä. Itse en kortisonia lapseen laittaisi kuin lääkärin määräyksestä.

Kestovaippoja et kai ap halua kokeilla, jos ohutta vaippaa kerran suosit? Meillä punoittaa pylly vain kertavaipan jälkeen.
ei mulla muuten niitä kestoja vastaan mitään ole mutta se pesurumba ja hankinta hinta...varmaan maksas itsensä takas mutta kun meillä elellään aika tarkkaan kädestä vaippaan joka kk :)

palma
Alkuperäinen kirjoittaja palma:

ei mulla muuten niitä kestoja vastaan mitään ole mutta se pesurumba ja hankinta hinta...varmaan maksas itsensä takas mutta kun meillä elellään aika tarkkaan kädestä vaippaan joka kk :)
Osta pari kestoa kirpparilta ja kokeile. Meidän muksun iho on aina ollut ihan loistavassa kunnossa, joten josko auttaisi teilläkin?

mä ehottasin joko sinkkipastaa tai sit sitä apteekin hyvärasvaa..
mul on se kokemus et pepanthnen menee vetiseksi vaippaiholla ja sinkkipasta antaa huomattavasti paremman suojan.. ehottomasti kannattaa myös kokeilla tuota vaippamerkin vaihtoa! Onko kakka muutoin normaalia? olemukseltaan ja hajultaan?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
mä ehottasin joko sinkkipastaa tai sit sitä apteekin hyvärasvaa..
mul on se kokemus et pepanthnen menee vetiseksi vaippaiholla ja sinkkipasta antaa huomattavasti paremman suojan.. ehottomasti kannattaa myös kokeilla tuota vaippamerkin vaihtoa! Onko kakka muutoin normaalia? olemukseltaan ja hajultaan?
no jos ilman vaippaa kakkii niin ihan kasassa pysyvä pötkylä joka tietysti vapassa leviää pikin pyllyä. nyt on tänään ollu löysempää ja vähän kokoajan tavaraa housussa.

Yhteistyössä