ei aina vaan jaksa.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
taas minä märehtimässä täällä... tulipa lisää paskaa niskaan ja nyt saankin sitten lähetteen psykiatriseen arviointiin.. :headwall: :headwall:
ja siis lääkäri jutteli ensin mun kanssa 1,5 tuntia ja tuli sihen tulokseen että mulla on vaan masennus, en tarvitse psykiatria, jaksan työssäni... kaikki on suht ok.
puhuttuaan äitini kanssa puhelimessa (mun luvalla, puhelun oli tarkoitus rauhottaa niiden mieltä...) soitti mulle takas että haluaa maanantaina nähdä, tulee kesälomaltaan kirjoittamaan mulle lähetteen ja maksusitoumuksen psykiatriseen arviointiin... on huolissaan mun jaksamisesta ja alkoi kuullostaa siltä että laittaa mut saikulle, vaikka en halua... on siis firman lääkäri joten ei auta vaikka en vaan veisi sitä saikkulappua töihin... |O |O
miten voi olla että yksi puhelu ihmisen kanssa joka ei ole puhunut mun kanssa liki 2 kk voi muuttaa lääkärin mielen noin totaalisesti |O |O
mä en vaan kestä enää tätä paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
hyvä että joku välittää ja äitisi on todennäköisesti vaan huolissaan susta, sinua ottaisin vastaan kaiken mahdollisen avun :hug:

mutta kun eihän se edes tiiä mitä mun päässä liikkuu!!
on todella outo tapa näyttää että välittää, kun ei soita, ei laita vietiä ja niiden harvojen puheluiden päätteeksi ei ole sanonut että olisin tärkeä,että se rakastais, että se haluaa tukea... :headwall: :headwall:
tää on perseestä koko tilanne ja alan olla sitä mieltä että muutan kohta pojan kanssa timbuktuun tai jonnekkin että pääsen tästä paskasta eroon |O |O
tokihan mä sinne arviointiin menen, saanpahan ainakin kirjallisena että mulla ei viiraa vintissä..

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Äitis taitaa olla aika taitava puhumaan :headwall:
No, saatpahan tosiaan sitten mustaa valkosella!

sitä se kyllä on... ihmettelen silti kun sille lääkärillekkin sanoin etten ole puhunut äitini kanssa.. siis että sinänsä kumma kun uskoo sitä.. :snotty:
mua vaan vituttaa tää tilanne... siis kun tuntuu että tein mä mitä vaan niin tilanne luisuu käsistä.. voi tietty olla että kun saan sen paperin niin sitten kyseenalaistetaan se että oonko puhun siellä totta :headwall: :headwall:
jos en oo ollu hullu aikasemmin niin tätä menoa musta kyllä tulee sellanen |O |O

No matter what I say or do,
the message isn't getting through,
and you're listening to the sound
of my breaking heart.

Älä ole huolissasi siitä psykiatrin arviosta. He ovat ammattilaisia ja jos huomaavat, että tarvitset esim. keskusteluapua, järjestävät sitä. Muistelenkin, että olet jo aikaisemmin ollut puhumassa asioista. Mutta jos muistan oikein ne sun viiltelyt (olitko se sinä ) niin kyllä sä apua tarvitset. Ei sua mihinkään suljetulle olla laittamassa vaikka psykiatrin luokse menetkin.. saat vahvistuksen siihen, että sulla menee hyvin ja voit hyvin. Tsemppiä vaan elämään!

Yhteistyössä