ehkäsyrenkaasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
onko kellään kokemuksia kyseisestä kapistuksesta?mulla ollut nyt noin puoli vuotta ja muuten olen tyytyväinen mutta kuukautiskivut ovat tulleet vaivakseni \|O

pillereitten aikana ei ollut tällästa mutta lopetin pillerit koska ne aiheuttivat päänsärkyä.ja nyt tämä rengas ei aiheuta päänsärkyä vaan kuukautiskivut....ovat aika voimakkaita menkkojen aikana

Mä pidin sitä tässä vastikään 2 viikkoa ja nappasin pois ja nakkasin roskiin. Mä olin koko ajan ihan kireä ja itketti ja mökötytti koko ajan.
Ja pää oli myös kipeä.Muuten se oli kyllä aika helppo, kun ei tarvinnut muistaa ottaa pilleriä joka päivä.
Pyydä terkkaria kirjottamaan sulle joku resepti et saat kunnon kipulääkkeet kipuihin, jos ne on sietämättömät kokeile jotain muuta ehkäisyä??

mulla on ollut nyt 3viikkoa ja oo ihan tyytyväinen mutta mulla tulee koko ajan vähän verta, täytyy pitää suojaa koko ajan.. nyt toisen renkaan kohdalla toivonkin että se vuoto loppuu.. ja välillä se on tulossa ulos niin täytyy käydä vessassa työntämässä se takas..
me ei oo otettu yhdyntöjen ajaksi pois.. kerran miehellä oli yllätys, se oli mennyt sen ympärille.. :D

Käytin ennen tyttäreni syntymää reilun vuoden ajan rengasta. Mulla toimi todella hyvin. Mielialanvaihtelut yms. "pienet" raivarit katosivat saman tien. Mulla ei ollut minkäänlaista tiputteluvuotoa renkaan käytön aikana. Menkat myös tulivat ajallaan. Otettiin yhdynnän ajaksi pois rengas, mies ei niin tykännyt ja joskus tuntui itsestäkin inhottavalle. Mutta mulle sopi tosi hyvin, 10 arvosanaksi. :)

Yhteistyössä