ehkäisyrengas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäreilua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäreilua

Vieras
menin lääkärin juttusille kun minulle ei käynyt synnytyksen jälkeen samat e-pillerit mitä olin syönyt jo neljä vuotta ennen raskautta. tuli kauheat mielialavaihtelut, ahdistus jne...minipillereistä sama. kondomi ei vaihtoehto. kuparikierukkaa lääkäri ei suositellut kun on runsaat menkat, eikä hormoonikierukkaa hormoonien takia. pilleri merkit on läpi käyty, mutisi jotain yasmin pillereistä..mutta antoi reseptin ehkäisyrenkaaseen. tässäpä nyt arvuuttelen uskallanko kokeilla. voikohan se käydä mulle joka saa pillereistä mielialavaihteluita, mulla on usein hiivatulehduksia ja virtsatietulehduksia. siksikin vieras esine sisällä arveluttaa..KOKEMUKSIA? :) tässä alkaa jo parisuhde olla kovilla kun ei seksiä saa normisti harrastaa...murr

mulle sopi rengas kun muut ei sopinu, mutta noi tulehdukset on aika hankalat ja todennäkösesti reagoi tuon kanssa... Kas kun määräsi - olihan tietonen tulehduksista?

Mulla on tullu kaikkia mahdollisia oireita pillereitä.
Nuvaringistä kuivu vähän paikat, mutta se oli vielä siedettävissä. Joten tyydyin siihen. Ja voin suositella muillekkin =)

Mä en tajua tuota "kondomi ei vaihtoehto"... Onks s etaa smiehen päähänpisto et ei kumia "ku munasta lähtee tunto"... Naiset joutuu kikkailemaan ehkäisyn kans ja kokeilemaan vaikka mitä kun herra ei voi joustaa asiassa pätkääkään...

En tykännyt renkaasta, paikat kuivui ja toistuvat hiivatulehdukset. Ei mulle sovi kyllä mitkään pilleritkään tai hormoniehkäisy ylipäänsä, huokaus. Mä miehelle totesin että voitaisiin päättää halutaanko vielä yksi lapsi (2 on) ja jos ei haluta niin jompikumpi steriloitavaksi... jos halutaan niin sitten joko kärvistelen pillereillä siihen asti kun aletaan yrittään tai mennään kumeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tajua tuota "kondomi ei vaihtoehto"... Onks s etaa smiehen päähänpisto et ei kumia "ku munasta lähtee tunto"... Naiset joutuu kikkailemaan ehkäisyn kans ja kokeilemaan vaikka mitä kun herra ei voi joustaa asiassa pätkääkään...

Jotkut voi olla allergisia lateksille ja sitten monet pelkää että kumi pettää. Sitä mäkin vähän pelkään, kun tuttavapiirissä on aika monta jolle näin on käynyt... toisille seurausten kanssa, toisille ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja epäreilua:
entäs onkos ehkäisylaastarista kokemuksia? nyt ihmettelen miksi ei sitä suositellut, se alkaa nyt houkuttaa...

:attn: Mä nimenomaan vaihdoin renkaasta laastareihin, ja kovasti lääkäri varotteli, et kun olen saanu ihottuman renkaasta, niin voi olla, ettei iho kestä laastarin liima-ainetta. MUTTA kuinkas kävikään, ei mitään ongelmaa!! =) Olen kyllä ollu ihan tyytyväinen tähän systeemiin.

Meillä tää on toisin päin. Mä niitä kumeja inhoan, mies vois vaikka niiden kans pelleilläkin.

Mä en ainakaan naisena ees nauti siitä yhtä paljon kondomin kanssa. Tuntuu paremmalta ilman.

Kuule, kaikilla miehillä ei seiso kumin kanssa vaikka kuinka ei olis asennevammaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:
meillä on ehkäsyrenkaasta muistona pikkanen kiljukaula :whistle:

Käytitkö rengasta "oikein".. eli siis unohtuikp joskus laittaa ajoissa/oliko liian kauan pois paikoiltaan ja näin kävi?

"miettii hän, joka rengasta käyttää vailla huolen häivää"

Yhteistyössä