Ehkäisyrengas?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninnuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninnuli

Vieras
Ihan ekaa kertaa törmään tälläiseen vaihtoehtoon.

Onko kellää kokemuksia? Onko kallis? Mitä oireita?

Vaikuttaa todella helpolta, mulle on minipillerit sopinut, mutta en tahdo muistaa ottaa niitä :ashamed:

ihan ok vehe 3kpl paketti makaa reilun 40e että melko kallis. pidetään 3viikkoa putkeen ja viikko ilman. ei hormonaalisia oireita. joskus se jumii ukkoon kii hommissa, mut senhän voi ottaa seksin ajaksi pois jos haluaa. olen tykänny.

Mulle on sopinut hyvin, ainoa ongelma on että joskus miehen penis ikävästi tökkää renkaaseen, ikävää siis miehelle ei minulle. Hinta varmaan minipillereiden tasoa, en muista tarkkaan. Käyttö on todella helppoa ja vaivatonta.

Mulla on ollu nyt reilun viikon nuvaring käytössä. Muita oireita ei ole ollut, paitsi etä menkat loppui viime viikolla ja nyt on ollut tiputteluvuotoa :/ pillereistä mulla ei tullut ikinä mitään ylimääräisiä vuotoja :/

Mulle ne sopi hetken mutta alko tulla samankaltasia oireita kun pms:sä. Vajaan vuoden käytön aikana. Ja paheni loppua kohti, juuri vaihdoin minipillereihin, toivottavasti nämä käy. Mullakin oli tuo rengas vaan tuon muistamisen suhteen. Luulin jo että nyt löyty hyvä muttei sit ollutkaan. Käytössä ihan ok, ei tuntunut miltään, eikä häirinnyt seksitouhujakaan! ;)

Oon tykänny..ehkä hieman tyyris mutta oli pakko kokeilla jotain uutta mikreenikohtauksien lisääntyessä.Söin ennen pillereitä ja kärsin todella pahoista mikreenikohtauksista..ainakaan vielä niitä ei oo ilmaantunu tän renkaan kanssa.

Kerran on seksin aikana rengas kirjaimellisesti lentäny (vahingossa vauhdissa irronnut siis) nurkkaan jonka seurauksena naurettiin ihtemme kipeiks ;) Joskus otan pois seksin ajaksi. Miestä ei häirise kyseinen kapistus, on ennemminkin kehunu. Ja mikä ihaninta, EI JOKAPÄIVÄISTÄ MUISTAMISTA :)

Onko kellään semmosella kokemuksia renkaasta, jolle tavispillerit aiheuttaneet pahoja oireita kuten hiivatulehduskierteen, kuivuutta, haluttomuutta...
Ottaa niin päähän toi kumien käyttö, mutta kun ei uskalla kokeilla enää muita hormonaalisia ehkäisyjä...

Yhteistyössä